۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۰
کد خبر: ۵۸۹۶۹۶
امروز صورت گرفت؛

بازدید استاندار مازندران از مدارس علمیه ساری

استاندار جدید مازندران در نخستین روزهای کاری خود امروز از مدارس علمیه سفیران هدایت و حضرت نرجس(س) ساری بازدید کرد.
بازدید استاندار مازندران از مدارس علمیه ساری بازدید استاندار مازندران از مدارس علمیه ساری بازدید استاندار مازندران از مدارس علمیه ساری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، مجید حسین زادگان، استاندار جدید مازندران در نخستین روزهای کاری خود امروز از مدارس علمیه سفیران هدایت و حضرت نرجس(س) ساری بازدید کرد.

بر اساس این گزارش، استاندار مازندران در این بازدید ابتدا ار ساختمان در حال احداث مدرسه علمیه سفیران هدایت ساری بازدید کرد و از نزدیک در جریان مراحل احداث این مرکز حوزوی قرار گرفت.

این گزارش می افزاید، حسین زادگان در ادامه بازدید خود در جمع مدیر و اساتید مدرسه علمیه حضرت نرجس(س) ساری حضور یافت و از نزدیک در جریان فعالیت های این مدرسه علمیه خواهران نیز قرار گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین سید صادق پیشنمازی، مسؤول مدرسه علمیه سفیران هدایت ساری نیز در این بازدید با بیان این که مدرسه سفیران هدایت اباصالح المهدی(عج) ساری از سال 84 تأسیس و آغاز به کار کرد، گفت: این مجموعه نخستین مدرسه سفیران هدایت در استان است که در طول دوازده سال اخیر مبلغان دینی توانمند و مستعدی را تحویل جامعه تبلیغی کشور داده است.

وی با بیان این که مدارس سفیران هدایت به منظور تربیت مبلغان مورد نیاز جامعه جهت نشر و گسترش معارف اسلامی راه اندازی شده اند، افزود: در حال حاضر بیش از 70 طلبه در این مدرسه علمیه مشغول فراگیری علوم حوزوی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین پیشنمازی با بیان این که طلاب این مدرسه یک دوره هشت ساله را در پنج سال طی می کنند، گفت: در این مدت افزون بر فراگیری دروس رایج حوزه بلند مدت با تفاسیر قرآن و متون دینی، اصول و فقه، مباحث روان شناسی، جامعه شناسی، مدیریت و روش های نوین تبلیغ در راستای پاسخ به نیازهای روز جامعه به خوبی آشنا می شوند.

مسؤول مدرسه علمیه سفیران هدایت ساری با اشاره به این که یکی از ویژگی های طلابی که در این مدرسه علمیه تحصیل می کنند، موفقیت های چشمگیر در عرصه تبلیغ است، گفت: طلاب مدارس سفیران هدایت در طول دوران پنج ساله تحصیل خود علاوه بر این که تخصص های لازم را در امر تبلیغ فرا می گیرند با جدید ترین روش های تبلیغ نیز آشنا می شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که ساختمان جدید مدرسه در چهار طبقه در حال احداث است، افزود: با تکمیل و بهره برداری کامل این فضای حوزوی شاهد رونق کمی و کیفی فعالیت های مدرسه علمیه سفیران هدایت ساری خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، استاندار مازندران در ادامه بازدید خود در مهد شکوفه های نرجس مدرسه علمیه حضرت نرجس(س) ساری حضور یافت و از نزدیک در جریان فعالیت های این مجموعه قرار گرفت./۹۵۰/پ۶۰۲/ب۱

 

ارسال نظرات