۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۱
کد خبر: ۵۸۹۶۹۲
مسؤول دبیرخانه کانون‌های مساجد ‌آذربایجان‌شرقی:

ترویج فرهنگ قرآنی نیازمند انسجام و هماهنگی متولیان امر است

هادی‌نیا گفت: ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه بدون هماهنگی و انسجام‌بخشی در فعالیت‌های موجود امکان‌پذیر نیست.
محمد هادی نیا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز،‌ محمد هادی‌نیا، مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌شرقی امروز در نشست هم‌اندیشی و توجیهی طرح‌های قرآنی، اظهار داشت: ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه بدون هماهنگی و انسجام‌بخشی در فعالیت‌های موجود امکان‌پذیر نیست.

هادی‌نیا در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح طرح‌های قرآنی دبیرخانه کانون های مساجد استان گفت: تمامی طرح‌های معرفی شده به همت خود کانون‌های شهری و روستایی استان اجرایی خواهند شد و در نهایت به ازای هر برگزیده در آزمون، کمک‌هزینه‌ای اهدا خواهد شد.

وی با تأکید بر این‌که مساجد باید محور فعالیت‌های فرهنگی هنری و قرآنی قرار گیرند، خاطرنشان کرد: سرمایه‌های ارزشمندی در کانون های مساجد موجود است که به دلیل عدم آگاهی نمی‌توانیم بهره کافی از آن‌ها داشته باشیم.

مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌شرقی یکی از اهداف برگزاری طرح‌های قرآنی در کانون های مساجد را شناسایی، پرورش و تقویت استعدادهای قرآنی بچه‌های مسجدی دانست و افزود: جامعه امروز بیش از هر زمانی نیازمند معارف قرآنی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح پرتال بچه‌های مسجد و طرح‌های قرآنی دبیرخانه کانون های مساجد استان پرداخت و خواستار مشارکت حداکثری کانون‌های مجری در سراسر استان شد.

همچنین ابراهیم لایقی، معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی در سخنانی با تقدیر از ابتکار عمل دبیرخانه کانون های مساجد استان در اجرای طرح های قرآنی گفت: قرار است به ازای هر قبول شده در آزمون نهایی طرح 1452 کمک هزینه‌ای از سوی معاونت قرآنی به کانون مجری طرح اهدا شود./۹۳۵/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات