۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۵۸۹۶۵۰
امام جمعه بروجرد:

۹ دی در تاریخ انقلاب برای همیشه ماندگار است

امام جمعه بروجرد ۹ دی را روز بصیرت خواند و گفت: این روز در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار بوده و برای ما درس است.
امام جمعه بروجرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید علی حسینی، امام جمعه بروجرد، ظهر امروز در شورای فرهنگ عمومی این شهرستان به تشکیل شورای قرآنی تأکید کرد و افزود: تشکیل شورای قرآنی در شهرستان بروجرد برای ساماندهی حافظان و قاریان قرآن کریم ضروری است و باید در این راستا اهتمام ورزید.

حجت الاسلام حسینی در ادامه با اشاره به پیش رو بودن 9 دی ماه عنوان کرد: 9 دی روز بصیرت و میثاق با ولایت بوده و از روزهای ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: 9 دی حادثه بزرگ و با عظمتی است و باید مراسمی در شأن این روز برنامه ریزی شود و باید با استفاده از ظرفیت های تبلیغی حماسه ۹ دی را بین نسل امروز جامعه تبیین ساخت و این قشر را در برابر دسیسه های دشمنان هوشیار کرد.

امام جمعه بروجرد با یادآوری به اینکه 9 دی روز خروش ملت و نه گفتن به سران فتنه و آری گفتن به نظام اسلامی بود، اظهار داشت: حضور مردم همواره در صحنه های انقلاب توطئه های دشمن را خنثی کرده است و امروز باید قدر این حضور را بدانیم.

وی با بیان اینکه این روز مربوط به همه آحاد مردم است و مختص به شخص خاصی نیست، تأکید کرد: مسؤولان در برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم 9 دی وظیفه ای خطیر بر دوش دارند.

دستگاه های اجرایی بر قیمت ها نظارت داشته باشند

حجت الاسلام حسینی در ادامه با تأکید بر ضرورت نظارت بر قیمت ها و مقابله با گرانی ها بیان کرد: دستگاه های اجرایی مرتبط بر بازار و کنترل قیمت ها باید نظارت بیشتری داشته و متولیان امر پاسخگو باشند.

وی با اشاره به اینکه قیمت گوشت قرمز در بروجرد ۱۵ هزار تومان گران تر از دیگر شهرهای استان به مردم فروخته می شود، عنوان کرد: مسؤولان دستگاه های اجرایی باید جلوی این گرانی ها را بگیرند./9451//۶۰۱/خ

 

ارسال نظرات