۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲
کد خبر: ۵۸۹۶۲۹
حجت الاسلام صادقی:

تخریب چهره مرجعیت دینی توطئه امروز دشمن است

حجت الاسلام صادقی به تلاش دشمن در جهت تخریب چهره مرجعیت دینی در جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: مرجعیت همواره مأمن و پناهگاه عموم مردم بوده است، اما امروز دشمن می کوشد تا با تبلیغات دروغین چهره مرجعیت دینی را در جامعه اسلامی تخریب کند.
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه مازندران امروز در نشست مشترک معاون تبلیغ استان در ساری با مهم ارزیابی کردن جایگاه مبلغان در نظام اسلامی، آنها را پرچم داران تبلیغ دین و معارف اهل بیت(ع) در جامعه دینی دانست.

وی با بیان این که امروز رسالت روحانیت و مبلغان دینی به مراتب سنگین تر و مهم تر از سال های اخیر است، افزود: دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی در شرایط کنونی برای نابودی انقلاب و نظام اسلامی هم قسم شده اند.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند حضور پررنگ و اثرگذار روحانیت در عرصه ها و صحنه های مختلف انقلاب هستیم، خاطرنشان کرد: امروز صیانت از انقلاب و آرمان های نظام اسلامی یکی از مهم ترین وظایف روحانیت با بصیرت است.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که روحانیت باید حضور خود در اجتماع را پررنگ تر از گذشته کند، تصریح کرد: یکی از اهدافی که امروز دشمن دنبال می کند کمرنگ کردن حضور روحانیت در جامعه و همراهی با مردم است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که همراهی با مردم یکی از مهم ترین شاخصه های روحانیت شیعه است خاطرنشان کرد: روحانیت در طول تاریخ همگام و همراه با مردم در همه امور و صحنه بوده و همین امر موجب پیوند مستحکم میان مردم و روحانیت است.

حجت الاسلام صادقی به تلاش دشمن در جهت تخریب چهره مرجعیت دینی در جامعه اسلامی اشاره کرد و افزود: مرجعیت همواره مأمن و پناهگاه عموم مردم بوده است، اما امروز دشمن می کوشد تا با تبلیغات دروغین چهره مرجعیت دینی را در جامعه اسلامی تخریب کند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز دفاع از جایگاه رهبری و مرجعیت دینی باید جزء اولویت های مبلغان دینی در جامعه باشد، خاطرنشان کرد: باید جایگاه واقعی رهبری و مرجعیت دینی با استدلال و منطق علمی برای مردم تبیین و تشریح شود.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که نهضت عظیم انقلاب اسلامی با رهبری مرجعیت دینی به پیروزی رسید، تصریح کرد: امروز نیز رمز بقا و ماندگاری این انقلاب حضور رهبری عالم، مدبر و هوشمند در رأس نظام اسلامی و همچنین حضور و همراهی مردم با بصیرت و انقلاب در همه صحنه های این نظام دینی است./۹۵۰/پ602/ب1

ارسال نظرات