۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۷
کد خبر: ۵۸۹۶۰۳
حجت الاسلام دشتکی:

مبانی انقلاب اسلامی در سیاست گذاری ها مورد غفلت واقع شده است

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت:در سیاست گذاری تاکنون به مبانی دینی پرداخته نشده و مبانی انقلاب اسلامی در سیاست گذاری ها مورد غفلت واقع شده است.
حجت الاسلام دشتکی مدیر تبلیغات اسلامی همدان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نشست یک روزه مدیران کل سازمان تبلیغات اسلامی پیش از ظهر امروز در مجموعه فرهنگی نور آغاز شده و امشب با سخنرانی آیت الله اعرافی به کار خود پایان داد.

حجت الاسلام دشتکی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان در بخش عصرگاهی این نشست اظهار داشت: انقلاب اسلامی بر اساس مبانی قرآن و عترت به پیروزی رسید و این اهداف و آرمان در برون مرز غوغا کرده و سراسر عالم را در نور دیده است.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به تحولات کشورهای اروپایی افزود: امروز اروپا می خواهد استقلال را زیر سایه انقلاب اسلامی تمرین کند و در این زمینه تحولات چشم گیری رخ داده است که نباید هرگز از این تحولات غافل باشیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان بیان کرد: در سیاست گذاری تاکنون به مبانی دینی پرداخته نشده است و مبانی انقلاب اسلامی در سیاست گذاری ها مورد غفلت واقع شده است و در برنامه ریزی ها نیز این گونه است که به نظر می رسد این بخش نیاز به اصلاح اساسی دارد.

حجت الاسلام دشتکی در ادامه با اشاره به ارزش و جایگاه معارف قرآن دراسلام خاطرنشان کرد: مبانی قرآن و عترت باید در سیاست گذاری ها مورد توجه باشد و در این بین سازمان تبلیغات اسلامی می تواند احیاگر خوبی برای این کتاب بزرگ آسمانی و همین طور سیره و منش اهل بیت(ع) باشد.

وی در پایان یادآور شد: یکی از مسائلی که در این بین مهم به نظر می رسد این است که دارالقرآن ها باید در زمینه مبانی و محتوای قرآنی با سازمان تبلیغات تعامل داشته باشند و تلاش کنند برنامه های مشترکی را با همکاری هم برگزار کنند، چراکه بدون شک کار جمعی بیشتر به نتیجه می رسد./1330/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات