۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۲
کد خبر: ۵۸۹۶۰۲
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی:

ضرورت یکپارچه نگری و پویایی سازمان تبلیغات همراه با نگاه آرمان گرایانه

حجت الاسلام خادمی با اشاره به وظایف اساسی و ذاتی سازمان تبلیغات اسلامی بر ضرورت یکپارچه نگری و پویایی سازمان تبلیغات همراه با نگاه آرمان گرایانه تأکید کرد.
حجت الاسلام خادمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نشست یک روزه مدیران کل سازمان تبلیغات اسلامی پیش از ظهر امروز در مجموعه فرهنگی نور آغاز شده و تا امشب با سخنرانی آیت الله اعرافی به کار خود پایان داد.

حجت الاسلام خادمی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی در بخش عصرگاهی این نشست با بیان این که در دنیای امروز ذائقه ها تغییر پیدا کرده است، اظهار داشت: این موضوع باید مورد توجه باشد که مسؤول تغییر این ذائقه ها چه افرادی هستند و چه کسانی در این بین نقش اساسی را ایفا می کنند.

وی تصریح کرد: به عقیده من ساختار حوزه دین امروز ساختاری ناکارآمد است و ما امروز نیازمند بازنگری در موضوعات ساختار فرهنگی و دینی هستیم، به عنوان مثال سؤال می شود که چرا شبکه مسجد مثل گذشته موثر نیست؟ و امروز باید این موضوع مورد توجه باشد که کارکرد مسجد کجا تعریف می شود؟.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی با تأکید بر این که وضعیت حوزه دین نیازمند بازنگری و تحلیل است، تأکید کرد: سازمان تبلیغات اسلامی در این زمینه وظیفه دارد تا در زمینه منابع انسانی و شبکه تبلیغی اقدام به کادرسازی خوبی داشته باشد.

حجت الاسلام خادمی دربخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وظایف ذاتی و اساسی سازمان تبلیغات اسلامی در سطح کلان خاطرنشان کرد: به نظر می رسد باید یکپارچه نگری و پویا بودن با نگاه آرمان گرایانه مورد توجه باشد.

وی در پایان عنوان کرد: با توجه به وضعیت جامعه در هر سطح وضعیت فرهنگی و اجتماعی نیازمند بازنگری و تدوین نهایی سند راهبردی سازمان تبلیغات در سطح کلان و سند راهبردی استانها هستیم و این موضوع باید با دقت زیادی مدنظر مسؤولان و مدیران این سازمان قرار بگیرد./1330/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات