۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۹
کد خبر: ۵۸۹۶۰۰
حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری:

مسؤولان به دور از سیاه نمایی خادم ملت باشند

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه مسؤولان به دور از سیاه نمایی به مردم خدمت کنند، گفت: مشکلات کشور با تبعیت از رهبری حل می‌شود.
حجت الاسلام ماندگاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری استاد حوزه علمیه، امروز به مناسبت میلاد باسعادت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در آستان همین امامزاده واجب‌التعظیم به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: در آستانه برگزاری جشن پیروزی 40 سالگی انقلاب اسلامی هستیم.

وی شاکر بودن را از ویژگی‌های مهم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) بیان کرد و ادامه داد: ایشان شاکر نعمت امامت و ولایت بودند بر همین اساس در دوران حیات مبارکشان از وجود مقدس اهل‌بیت(ع) کمال بهره و استفاده را بردند، حال ما باید خودمان را با این امامزاده واجب‌التعظیم مقایسه کنیم تا بدانیم آیا شاکر انقلاب و ولایت‌فقیه هستیم یا نه؟

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری با تأکید بر اینکه از نعمت انقلاب باید در خدمت‌رسانی به مردم بهره برد، اضافه کرد: امروز بهترین وقت خدمت کردن است چراکه انقلاب اسلامی شرایط و زمینه خدمت کردن را فراهم آورده است.

استاد حوزه علمیه افزود: امروز برخی مسؤولان به‌جای اینکه وقت خودشان را به خدمت رسانی به مردم اختصاص دهند به سیاه نمایی روی می‌آورند و یا برخی پول می‌گیرند که اطلاعات جمهوری اسلامی را به دشمنان بدهند و یا بعضی به اسم کمک به آسیب دیدهگان زلزله از مردم پول جمع می‌کنند و بعد معلوم نمی‌شود آن امانات در کجا صرف می‌شود.

وی ادامه داد: برخی از این کشور دزدیدند و رفتند و نامشان را سرمایه‌های نظام خواندند درحالی‌که سرمایه‌های نظام خانواده شهدا و خادمان با اخلاصی هستند که به اسلام و مردم خدمت می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری با بیان اینکه حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در انجام تکالیف مجاهد بودند، گفت: امروز ما باید تکلیف خودمان را بدانیم تا بتوانیم در انجام آن مجاهدت کنیم ازاین‌رو برای تشخیص تکلیف باید به دین و کارشناسان دینی رجوع کند.

استاد حوزه علمیه با تأکید بر اینکه در عصر غیبت مسلمانان باید از مراجع تقلید تبعیت کنند، عنوان کرد: حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) تابع امامان معصوم(ع) بودند، آیا مردم ما امروز تابع ولی‌فقیه هستند اگر چنین است چرا برخی در تحقق مطالبات رهبری مانند ازدیاد نسل، استفاده از کالای ایرانی، خدمت گزاری و اجرای عدالت تعلل می‌کنند در حالی که مشکلات کشور با تبعیت از رهبری حل می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) نگران آینده نبودند چراکه به خداوند ایمان داشتند؛ انقلاب اسلامی حریم اهل‌بیت(ع) است بنابراین بدون هیچ نگرانی باید از آن دفاع کرد./813/پ۶۰۲/ب۱

ارسال نظرات