۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲
کد خبر: ۵۸۹۵۹۹
امام جمعه ماهان:

غفلت،‌ سبب نفوذ دشمن در کشور می شود

حجت الاسلام محمدزاده با بیان این که غفلت از دشمن مساوی با نفوذ دشمن در کشور است، گفت: غفلت از دشمن یکی از نکاتی بوده که رهبر انقلاب در سخنرانی های خود بیان می کنند.
نفوذ

حجت الاسلام محمد محمدزاده امام جمعه ماهان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، در رابطه با بصیرت افزایی، گفت: کشور زمانی می تواند در مقابل هجمه های فرهنگی دشمنان بایستد که نسبت به مسائل روز دنیا و کشور آگاهی کامل داشته باشد.

وی افزود: هوشیاری سبب می شود که مسؤولان و مردم از اعتماد کردن به دشمنانی همچون آمریکا دوری کنند و به فکر اقتصاد مقاومتی در کشور باشند.

امام جمعه ماهان با توجه به این که مسؤولان اعتماد کردن به دشمن را از ذهن خود خارج کنند، خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال بهانه در ایران است و هر روز با بهانه های مختلف همچون مذاکرات، به دنبال نفوذ در کشور است.

استاد حوزه علمیه ماهان اظهار داشت: غفلت از دشمن یکی از نکاتی بوده که رهبر انقلاب در سخنرانی های خود بیان می کنند که مردم و مسؤولان نباید از دشمن غفلت کنند زیرا غفلت کردن از دشمن مساوی با نفوذ دشمن در کشور است.

وی با اشاره به این که عمل به رهنمود های رهبر انقلاب، کشور را قدرتمند می کند، تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی یکی از نکات کلیدی سخنرانی های رهبر انقلاب است که تنها راه نجات از مشکلات بیکاری و تورم، حمایت از تولید داخلی است.

حجت الاسلام محمدزاده با بیان این که روحانیان سخنرانی های رهبر انقلاب را برای مردم تبیین کنند، ابراز داشت: طلاب سخنرانی های رهبر انقلاب را خوب گوش دهند و به مردم بیان کنند تا آگاهی و بصیرت مردم بالا برود.

وی در پایان با اشاره به این که دلبسته بودن به غرب کشور را نابود می کند، گفت: مسؤولان و مردم زمانی می توانند کشور را قدرتمند کنند که از دلبستگی به غرب دور شوند و به فکر عمل کردن به رهنمودهای رهبر انقلاب باشند./9707/ت602/ب1

ارسال نظرات