۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹
کد خبر: ۵۸۹۵۹۸
امام جمعه رفسنجان:

دولت به شعار و وعده های خود عمل کند

حجت الاسلام رمضانی پور با اشاره به این که دولت حتی به شعار و وعده های خود عمل نمی کند، گفت: تدبیر و امید شعاری بوده که دولت مردان برای خود انتخاب کرده بودند اما امروزه مردم ایران بی تدبیری و ناامیدی دولت را مشاهده می کنند.
جلسه هماهنگی کاروان تدبیر و امید

حجت الاسلام عباس رمضانی پور امام جمعه رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، گفت: مسؤولان مراقب حرکات و توطئه های دشمنان باشند.

وی افزود: رهبر انقلاب تنها فرد دلسوز در کشور بوده که همیشه با سخنرانی های خود به کشور و مردم بصیرت می دهند و مردم را از نقشه های شوم دشمنان با خبر می کنند.

حجت الاسلام رمضانی پور با اشاره به این که مسؤولان صحبت های رهبری را بخوانند و به آن ها عمل کنند، خاطرنشان کرد: بعضی از مسؤولان به دنبال اعتماد کردن به دشمنان هستند اما رهبر انقلاب به طور صریح بیان کردند که دشمنان قسم خورده ایران قابل اعتماد نیستد و نخواهند بود.

وی ابراز داشت: آمریکا و اسرائیل و برخی کشورهای فریب خورده، به دنبال از بین بردن نظام در ایران هستند و مردم ایران اگر در کارهای خود بصیرت نداشته باشند، نمی توانند از دشمن دوری کنند.

استاد حوزه علمیه رفسنجان با توجه به این که مسؤولان به عملکرد خود نگاه کنند و ببینند که چه کاری برای مردم و جوانان ایرانی کرده اند، تصریح کرد: ما خجالت زده جوانان هستیم که این دولت تدبیر و امید نتوانسته برای بیکاری جوانان و کاهش گرانی در جامعه کاری را انجام دهد.

وی با تأکید بر این که مسؤولان کارهای خود را به طور صریح و واضح بیان کنند و با مردم ظاهر و باطن یکسانی داشته باشند، خاطرنشان کرد: متاسفانه بعضی از مسؤولان کشور به دنبال تفرقه و بی احترامی به مردم و مراجع تقلید هستند که این کار در شأن مسؤولان نیست.

امام جمعه رفسنجان بیان داشت: مهم ترین هدف دولت تدبیر و امید در جامعه، باید رضایت مردم باشد اما متاسفانه مردم از بعضی از کارهای دولتمردان گله مند هستند.

حجت الاسلام رمضانی پور با اشاره به این که دولت حتی به شعارها و وعده های خود عمل نمی کند، اظهار داشت: تدبیر و امید شعاری بوده که دولت مردان برای خود انتخاب کرده بودند اما امروزه مردم ایران بی تدبیری و ناامیدی دولت را مشاهده می کنند.

وی با بیان این که سوء مدیریت و ناامیدی بعضی از مسؤولان، کشور را نابود کرده است، خاطرنشان کرد: احترام به ارزش های انقلاب از مهم ترین وظایف مردم و مسؤولان شمرده می شود./۹۷۰۷/ت602/ب1

ارسال نظرات