۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶
کد خبر: ۵۸۹۵۹۷
معاون تهذیب حوزه علمیه ماهان:

برهم زدن اقتصاد کشور از اهداف مهم دشمنان است

حجت الاسلام شاه حیدری با اشاره به این که برهم زدن اقتصاد از اهداف دشمن در کشور است، گفت: دشمن برای برهم زدن اقتصاد برنامه دارد و مسؤولان باید با برنامه ریزی و بصیرت کامل جلوی توطئه های دشمن را بگیرند.
دشمن

حجت الاسلام حامد شاه حیدری معاون تهذیب حوزه علمیه ماهان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، در رابطه با دشمن شناسی، گفت: دین اسلام در روایات و آیات قرآن کریم به بحث دشمن شناسی اهمیت خاصی داده است.

وی افزود: انسان زمانی می تواند در مقابل ترفندهای دشمنان خوب بایستد که شناخت خوبی از دشمن داشته باشد تا بتواند آن را شکست دهد.

حجت الاسلام شاه حیدری با اشاره به این که دشمن به دنبال از بین بردن اسلام در کشور است، ابراز داشت: دشمن با نقشه های خود به دنبال تفرقه بین مردم و مسؤولان بوده که فتنه ای را در کشور ایجاد کند.

استاد حوزه علمیه ماهان با توجه به این که دشمن با تمام تلاش خود برای مردم و انقلاب ایران تلاش می کند، خاطرنشان کرد: اکر مسؤولان و مردم در کارهای خود برنامه ریزی و بصیرت نداشته باشند، فریب دشمن را می خورند.

وی با تاکید بر این که غفلت از دشمن مساوی با نابودی است، تصریح کرد: دنیا پرستی بزرگ ترین غفلت برای مردم شمرده می شود.

حجت الاسلام شاه حیدری خاطرنشان کرد: دشمن برای برهم زدن اقتصاد و تورم در کشور برنامه دارد و مسؤولان باید با برنامه ریزی و بصیرت کامل جلوی تورم و گرانی را بگیرند.

وی در پایان با اشاره به این که قشر مذهبی باید بصیرت کشور را بالا ببرند، گفت: توجه به رهنمودها و توصیه های مقام معظم رهبری بهترین راه برای دشمن شناسی است./9707/ت303/ب1

ارسال نظرات