۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۴
کد خبر: ۵۸۹۵۹۰
امام جمعه موقت كاشان:

شهدا اجازه ندادند حرف امام راحل روي زمين بماند

امام جمعه موقت كاشان اشاره به اينكه شهدا در دوران زندگي خود هيچگاه اجازه ندادند حرف امام راحل روي زمين بماند، گفت: امروز ما نيز نبايد اجازه بدهيم حرف رهبر معظم انقلاب به روي زمين بماند.
حجت الاسلام اسلامي تبار

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، حجت الاسلام محمدرضا اسلامي تبار چهارشنبه شب در ديدار خانواده شهيدان علي عباسي مقدم، سيد حسن سيدي، حسن زاده، واجدي و يزداني گفت: شهدا در راهي كه انتخاب كرده بودند استوار و ثابت قدم بودند و در اين راه باقي مانند تا به شهادت رسيدند و براي هميشه تاريخ ابدي شدند.

وي افزود: فوز عظيم شهادت هديه بزرگ خداوند به بندگان صالح و مقرب خودش است که در عرصه جهاد با نفس به تمام تعلقات و جاذبه هاي فريبنده دنيا پشت پا زدند‌ و با تزکيه روح و تهذيب نفس، خود را آماده لقاءالهي كردند به بالاترين درجه كمال رسيدند.

حجت الاسلام اسلامي تبار با اشاره به اينكه شهدا در دروان زندگي خود هيچگاه اجازه ندادند حرف امام راحل روي زمين بماند، اظهار داشت: امروز ما نيز نبايد اجازه بدهيم حرف رهبر معظم انقلاب به روي زمين بماند.

وي صبر و شكيبايي را لازمه ايمان دانست و با اشاره به اينكه شهدا نيز در راهي كه انتخاب كرده بودند صبر و استقامت داشتند، افزود: از اين رو از مصاديق بارز صابرين كه همه چيز خود را دادند شهدا هستند.

امام جمعه موقت كاشان با اشاره به اينكه از شهدا بايد درس استقامت و استواري و صبر و شكيبايي گرفت، گفت: در شرايط تحريم هاي دشمن و مشكلات پيش رو بايد از شهدا درس صبر و استقامت و شجاعت و پايداري گرفت.

به گفته وي، امروز وظيفه همه ما است تا در مقابل مشكلات اقتصادي و تحريم هاي دشمن جانانه مقاومت كنيم تا انقلاب اسلامي را كه امانت شهدا است به دست صاحب اصلي آن كه امام زمان(عج) است برسانيم.

امام جمعه موقت كاشان امنيت، آرامش، عزت و اقتدار امروز ايران اسلامي را مديون خون شهدا دانست و يادآور شد: شهدا با رشادت و جانبازي و شهادت در راه خدا به جامعه حيات دادند و نام آنها براي هميشه تاريخ ابدي خواهد ماند.

حجت الاسلام اسلامي تبار گفت: شهدا از اهل بيت(ع) الگو گرفتند و به نورانيت رسيدند، از اين رو بيان خاطرات شهدا و وصيت نامه شهدا براي نسل امروز جامعه كه بهترين الگو است نياز و ضروري است.

وي افزود: شهدا زنده هستند و گواه هستند و عظمت دارند و عظمت آنها و نورانيت آنها پشتوانه اسلام و انقلاب اسلامي ايران و مردم ايران است تا در مقابل توطئه ها، هجمه ها و تحريم هاي دشمن جانانه مقاومت كنند.

لازم به ذكر است، ديدار با خانواده هاي شهداي كاشان از سوي كانون فرهنگي مسجد آيت الله رضوي كاشاني با حضور نمازگزاران اين مسجد در منزل شهيد همراه با زيارت عاشورا و سخنراني حجت الاسلام اسلامي تبار امام جمعه موقت كاشان هر 15 روز يك خانواده شهيد برگزار مي شود./1307/پ۶۰۲/ب۱

ارسال نظرات