۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۷
کد خبر: ۵۸۹۵۷۷
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان تهران:

بودجه های فرهنگی در کشور قابل قبول نیست

حجت الاسلام نوری زاده با اشاره به این که بودجه های فرهنگی در کشور بسیار کم و غیرقابل قبول است، گفت: این مسأله در حالی است که اصلی ترین هدف این کشور رسیدن به آرمان های انقلاب اسلامی است.
نوری زاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نشست یک روزه مدیران کل سازمان تبلیغات اسلامی پیش از ظهر امروز در مجموعه فرهنگی نور آغاز شده و تا امشب با سخنرانی آیت الله اعرافی به کار خود پایان داد.

حجت الاسلام سید ناصرالدین نوری زاده مدیر کل تبلیغات اسلامی استان تهران در این نشست با بیان این که کاستی و نواقص زیادی در کشور وجود دارد و سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان نهاد فرهنگی نقش مهمی دارد، اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی با دو مشکل جدی ضعف نیروی انسانی و منابع مادی رو به رو است.

وی اضافه کرد: البته ما در سازمان تبلیغات اعتقاد داریم اگر این منابع به خوبی تقسیم شود مشکلی وجود ندارد، در حوزه جذب منابع، مدیران سازمان تبلیغات به خوبی عمل کردند که شایسته تقدیر است و سازمان تبلیغات اسلامی نقش قرارگاه و پایگاه را دارد و باید از این ظرفیت به خوبی بهره بگیرد.

حجت الاسلام نوری زاده با اشاره به این که امروز فرصت بسیار مناسبی در سازمان تبلیغات اسلامی ایجاد شده است، ابراز داشت:  نیروی جوان و مخلص در سازمان فرصت مناسبی در ایجاد کرده است که با بهره گیری از این ظرفیت فکری می توانیم گام برداشته و نهایت بهره و استفاده را ببریم و به اهداف خود نزدیک شویم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: نهادهای وابسته سازمان تبلیغات اسلامی نظیر تبیان و دانشگاه سوره نشان دهنده نقش و جایگاه این سازمان است و باید از این فرصت و امکانات بهترین استفاده را بر اساس آرمان های انقلاب اسلامی ببریم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان تهران در ادامه یادآور شد: مساجد نقش بی بدیلی دارند که باید از این ظرفیت نیز به خوبی استفاده کرد، به همین دلیل مسؤولان باید موضوع فرهنگ را در حوزه اعتبارات در نظر بگیرند، در حالی که متاسفانه هنگامی که به حوزه فرهنگ می رسند انگار بچه یتیم است و بودجه مناسبی برای آن اختصاص نمی دهند./1330/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات