۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۳
کد خبر: ۵۸۹۵۷۶
حجت الاسلام مهدوی امین:

سازمان تبلیغات اسلامی مروج فرهنگ ایثار و شهادت باشد

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان با اشاره به ظرفیت های عظیم این سازمان تبلیغات در ترویج اهداف انقلاب اسلامی، گفت: سازمان تبلیغات مروج فرهنگ ایثار و شهادت باشد.
حجت‌الاسلام سعید مهدوی امین مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نشست یک روزه مدیران کل سازمان تبلیغات اسلامی پیش از ظهر امروز در مجموعه فرهنگی نور آغاز شده و تا امشب با سخنرانی آیت الله اعرافی به کار خود پایان داد.

حجت‌الاسلام سعید مهدوی امین مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان در بخش عصرگاهی این نشست  با بیان این که سازمان تبلیغات اسلامی در همه صحنه های انقلاب اسلامی نقش آفرینی کرده است، اظهار داشت: این سازمان در افتخارات 40 ساله فرهنگی کشور نقش خوبی ایفا کرده است.

وی تصریح کرد: سازمان تبلیغات اسلامی در دوره هایی نظیر ترسیم و تدوین اهداف انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اسلامی ترویج دستاوردها و دوران تثبیت نظام اسلامی همواره درخشیده و توانسته است به خوبی نقش خود را به خوبی به منصه ظهور برساند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان با تأکید بر این که هرکدام از مدیران سازمان تبلیغات اسلامی به خوبی در راستای اهداف این سازمان گام برداشتند، یادآور شد: دو سازمان بسیج و سازمان تبلیغات اسلامی در مجموعه انقلاب اسلامی منعطف عمل کردند، ازاین رو اگر سازمان تبلیغات اسلامی بخواهد به همین پویایی عمل کند باید بر اساس مطالبات مقام معظم رهبری گام بردارد.

وی با بیان این که سازمان تبلیغات اسلامی باید موضوع هم افزایی و چابک سازی را از خود آغاز کند، ابراز داشت: مؤسسات سازمان گاهی اوقات هماهنگ نیستند و به صورت جزیره ای فعالیت می کنند، درحالی که باید این مؤسسات، سازمان را به یکدیگر معرفی کرده تا همراه همدیکر گام برداشته و پیش بروند تا بتوانند به نتایج بهتری در راستای اهداف خود برسند.

حجت الاسلام مهدوی امین تاکید کرد: سازمان تبلیغات باید از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تجربه بگیرد، به عبارت دیگر تربیت دینی و اسلامی سپاه یکی از موضوعاتی است که باید الگوی سازمان تبلیغات اسلامی باشد، چراکه افرادی مثل شهید محسن حججی یکی از نمونه های تربیت یافته دینی سپاه انقلاب اسلامی است که برای همه مردم ما الگویی به نظیر به شمار می رود.

وی با اشاره به این که باید از تجربه های دیگر سازمان و نهادهای انقلاب اسلامی بهره گرفت، خاطرنشان کرد: ما می توانیم با ایجاد قرارگاه فرهنگی فعالیت کنیم، هرچند با وجود خراب کاری هایی که از سوی برخی دولت ها ایجاد شد غیرت دینی جامعه اسلامی سبب شد تا انقلاب اسلامی پیشرفت های خوبی به دست بیاورد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان بیان کرد: همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند، باید فرهنگ ایثار و مقاومت را در جامعه ترویج کنیم و از طرف دیگر ظرفیت های بسیار خوبی در سازمان تبلیغات وجود دارد که برخی دستگاه ها حاضر به همکاری هستند ولی گاهی از اوقات ما از کمک به آنها و ارائه لیست هم دریغ می کنیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان خاطرنشان کرد: اگر مردم نبودند هرگز مأموریت های سازمان تبلیغات تعریف نمی شد و این ظرفیت مردمی سبب شده است در زمینه های مختلف موفق باشیم، بنابراین باید همیشه قدردان حضور مردم در صحنه باشیم و از این ظرفیت بزرگ در راستای رسیدن به اهداف سازمان در کمک به نظام و انقلاب اسلامی بهره بگیریم./1330/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات