۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۸
کد خبر: ۵۸۹۵۵۹
حجت الاسلام شمسی فر:

تحقیق و پژوهش لازمه موفقیت علمی طلبه است

مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد تحقیق و پژوهش را لازمه موفقیت علمی طلبه عنوان کرد و گفت: در راستای ارتقای سطح علمی در مدارس علمیه همواره کارگاه های آموزشی مختلف ویژه طلاب و اساتید برگزار می شود.
 حوزه

حجت الاسلام بهروز شمسی فر، مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: در این مدرسه همواره دوره های آموزشی مختلف ویژه اساتید و طلبه ها برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری دوره های آموزشی را ارتقای سطح علمی طلبه ها و ارائه شیوه های نوین آموزشی پژوهشی بین اساتید و طلبه است.

حجت الاسلام شمسی فر ادامه داد: در طول سال کارگاه های آموزشی اخلاقی، تهذیبی، آموزشی و پژوهشی برگزار می شود و از حضور اساتید توانمند حوزه بهره مند می شویم.

وی مدرسه علمیه صادقیه را یکی از مدارس علمیه موفق در خرم آباد عنوان کرد و گفت: هدف ما ارتقای سطح علمی و تربیت طلابی توانمند و با استعداد برای آینده استان و حوزه است.

مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد با اشاره به استقبال طلبه ها در اجرای برنامه های دینی و فرهنگی و کلاس های آموزشی اظهار داشت: این استقبال انگیزه ما را برای برگزاری دوره های آموزشی مختلف بیشتر می کند.

وی خاطرنشان کرد: مهم ترین عامل موفقیت طلبه ها داشتن هدف، انگیزه، استعداد و تلاش و پشتکار است، با فراهم بودن زیرساخت ها و زمینه لازم برای موفقیت طلاب، این قشر باید قدر فرصت ها را بدانند و همواره با تکیه بر تحقیق و پژوهش در ارتقای سطح علمی پشتکار داشته باشند./9451/ت۶۰۲/ب۱

ارسال نظرات