۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۸
کد خبر: ۵۸۹۵۵۷

نشست پژوهشی حوزه علمیه تبریز برگزار می‌شود

معاون پژوهش حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) تبریز گفت: همزمان با هفته پژوهش نشست پژوهشی-کاربردی حوزه علمیه استان برگزار می شود.
پژوهش

حجت‌الاسلام عادل بایرامی، معاون پژوهش حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: این مرکز علوم دینی قرار است همزمان با هفته پژوهش نخستین نشست پژوهشی-کاربردی حوزه های علمیه استان را میزبانی کند.

وی بررسی راهکار های ایجاد انگیزه، نشاط و پیشرفت علمی و تربیتی را محور اصلی این نشست پژوهشی اعلام کرد و گفت: نشست در دو سطح طلاب و اساتید با انتخاب ۶ طرح برتر شامل (سه طرح از اساتید و سه طرح از طلاب برگزار خواهد شد که احتساب نمره پژوهش به مقالات شرکت کننده از جمله امتیازات آن است.

حجت الاسلام بایرامی ادامه داد: خلاقیت و نوآوری در روش‌ها، کاربردی بودن طرح با توجه به شرایط و امکانات موجود در حوزه علمیه استان و شناسایی استعدادها و ظرفیت‌ها مغفول و کمتر دیده شده حوزه علمیه تبریز از جمله شاخص‌های ارزیابی برای آثار رسیده است.

معاون پژوهش حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) تبریز با بیان این‌که اندیشکده رویش و گروه پژوهشگران جوان در برگزاری این نشست با معاونت همکاری دارند، افزود: نشست پژوهشی-کاربردی حوزه های علمیه قرار است 25 آذر همزمان با روز پژوهش با حضور صاحب نظران حوزه علمیه استان برگزار شود.

وی با بیان این‌که آثار برگزیده مورد تجلیل قرار خواهند گرفت، گفت: صاحبان آثار و طرح های برگزیده اول تا سوم به ترتیب هشت، شش و چهار میلیون ریال هدیه نقدی دریافت خواهند کرد./935/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات