۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۵
کد خبر: ۵۸۹۵۵۱
امام جمعه خرم آباد:

خانواده شهدا سندی برای حقانیت نظام هستند

نماینده ولی فقیه در لرستان امنیت جامعه را دستاورد خون شهدا خواند و گفت: خانواده شهدا سندی برای حقانیت نظام هستند.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، بعداز ظهر امروز در شورای اداره شهر معمولان پلدختر گفت: پایگاه عبادی سیاسی نماز جمعه از دستاوردهای ارزشمند نظام مقدس اسلامی است.

وی با اشاره به توطئه دشمن برای جدا سازی مردم از انقلاب و ایجاد فاصله افزود: بصیرت و هوشیاری مهم ترین عامل خنثی سازی توطئه دشمن است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به حضور مردم در صحنه های انقلاب خاطرنشان کرد: مردم در هر زمان و مناسبتی با حضور پر شور در صحنه های انقلاب و تبعیت از رهبری نقشه های دشمن را نقش بر آب می کنند.

وی در ادامه اظهار داشت: مردم با حضور خود در صحنه های انقلاب خار چشم دشمنان بوده و همواره  وفاداری خود به انقلاب اسلامی را به اثبات می رسانند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه مردم ایران اسلامی در طول 40 سال عمر با برکت انقلاب اسلامی وفاداری خود را به نظام اسلامی ثابت کرده اند، گفت: باید قدردان زحمات مردم بود و خدمت به مردم بالاترین عبادت است.

وی در ادامه با بیان اینکه امنیت و آرامش امروز جامعه دستاورد خون پاک شهدا است، اظهار داشت: خانواده های معظم شهدا و جانبازان سندی برای حقانیت نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی بر ضرورت خدمت به خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان تأکید کرد و گفت: خانواده های شهدا سندی برای حقانیت نظام جمهوری اسلامی ایران هستند./9451/پ۶۰۲/ب۱

ارسال نظرات