۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۱
کد خبر: ۵۸۹۵۲۸
از سوی مؤسسه سبک زندگی آل یاسین صورت می گیرد؛

برگزاری دوره مهارتی سبک زندگی اسلامی ویژه طلاب و خانواده ها

دوره تربیت مربی خانواده با رویکرد سبک زندگی اسلامی هچنین دوره تربیت مربی مهارت‌ های زندگی با رویکرد سبک زندگی اسلامی ویژه برادران طلبه و دوره عمومی مهارت‌های سبک زندگی اسلامی برای خانواده طلاب برگزار می شود.
دوره مهارتی سبک زندگی اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دوره تربیت مربی خانواده با رویکرد سبک زندگی اسلامی هچنین دوره تربیت مربی مهارت‌ های زندگی با رویکرد سبک زندگی اسلامی ویژه برادران طلبه و دوره عمومی مهارت‌های سبک زندگی اسلامی برای خانواده طلاب از سوی مؤسسه فرهنگی سبک زندگی آل یاسین با همکاری مرکز آموزش های کاربردی و مهارتی حوزه های علمیه برگزار می شود.

از مزایای این دوره می توان به اعطای گواهینامه معتبر، استفاده از اساتید مجرب، برگزاری دوره به صورت کارگاهی و به کارگیری افراد برتر دوره به عنوان استاد اشاره کرد.

آشنایی با سبک زندگی اسلامی، خودآگاهی و عزت نفس، خود باوری و اعتمادبه نفس، تفکر سالم و تفکر نقاد، مدیریت استرس، مدیریت زمان و برنامه ریزی، تغیییر و اصلاح نگرش و رفتار همچنین حل مسأله و تصمیم گیری از جمله سرفصل های دوره تربیت مربی مهارت های سبک زندگی اسلامی به شمار می روند.

علاقه مندان به شرکت در دوره های سبک زندگی اسلامی می توانند تا 29 آذرماه از ساعت 9 تا 14 با شماره ۹۴-۳۲۶۰۳۰۹۱ داخلی ۲ و ۵ تماس گیرند یا نام و نام خانوادگی و عنوان دوره را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۲۲۲۳۰۰۰۲۳۲ ارسال کنند./1324/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات