۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۵۸۹۵۲۳
حجت الاسلام اسکندری:

جوان سازی سازمان تبلیغات اقدامی مبارک و لازم است

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قم جوان سازی سازمان تبلیغات را اقدامی مبارک و لازم برشمرد و گفت: نهادهای انقلابی کشور ملک شخصی کسی نیست و باید در راستای مصالح نظام گام برداریم.
اسکندری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نشست یک روزه مدیران کل سازمان تبلیغات اسلامی  پیش از ظهر امروز در مجموعه فرهنگی نور آغاز شده و هم اکنون در حال برگزاری است.

حجت الاسلام عباس اسکندری مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قم در این نشست اظهار داشت: مسأله مهمی که باید به آن عنایت داشته باشیم نگاهی است که مقام معظم رهبری در زمینه جوان کردن سازمان تبلیغات دارند؛ این موضوعی است که باید مورد توجه باشد و توجه شود تا نیروهای جوان در این سازمان مشغول فعالیت باشند.

وی تصریح کرد: هیچ کس نباید در برابر جوان کردن سازمان تبلیغات مقاومت داشته باشد، زیرا اسلام و انقلاب برای ما نیست و صاحب کشور امام زمان(عج) است و باید در راستای مصلحت الهی گام برداریم و هیچ گاه منافع شخصی نباید مورد توجه قرار بگیرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قم در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که برخی از تجربیات گذشته به ما پیام می دهد که برای جایگزین نیروهای جوان باید به خوبی اقدام شود، تأکید کرد: ما باید به این قضیه نگاه خوبی داشته باشیم، اگر قرار باشد که نیروهای جوان نقش آفرینی کنند باید نیروهای پخته فرهیخته ای باشند که نخواهیم پس از چند سال آسیب شناسی دوباره ای داشته باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در این نشست بیان داشت: سازمان تبلیغات اسلامی سازمانی بی تشریفات است و مجموعه ای بی توقع تر از سازمان تبلیغات وجود ندارد، به همین جهت بسیاری از استانداران و مسئولان به این موضوع اذعان کردند که اگر ده تومان به سازمان تبلیغات بدهیم صد تومان کار انجام می دهد، بنابراین باید از ظرفیت این نهاد بزرگ استفاده شود.

حجت الاسلام اسکندری در ادامه سازمان تبلیغات را نیازمند نیروهایی جان برکف دانست و ابراز داشت: این سازمان نیروهایی می خواهد که خانه و زندگی آنها ابتدا کارشان باشد و سپس خانواده و توجه ویژه ای به فعالیت های سازمان داشته باشند و  حرکت در مسیر ولایت فقیه و انقلاب اسلامی را مورد تاکید قرار بدهند.

وی یادآور شد: انقلاب اسلامی موهبت الهی است و ما نباید تحت هیچ شرایطی برای تقویت آن کوتاهی کنیم، از این رو ساده زیستی و روحیه انقلابی از جمله خصوصیات مدیران استانی سازمان تبلیغات است که باید برای همیشه نیز این مسأله ثابت و بدون تغییر بماند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قم با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب مبنی بر جذب حداکثری و دفع حداقلی خاطرنشان کرد: باید برای ملت ایران با هر طرز تفکر و مذهب و ایده ای برنامه داشته باشیم و تنها قشر خاصی مدنظرمان قرار نداشته باشد.

وی افزود: مدیران سازمان باید به این موضوع توجه جدی داشته باشند که نشاط اجتماعی را در برنامه های خود داشته باشند و پیوست فرهنگی برای همه طرح های عمرانی و غیر عمرانی کشور داشته باشیم و ظرفیت فرهنگی این سازمان مورد توجه همه نهادهای اساسی کشور قرار بگیرد.

حجت الاسلام اسکندری در پایان سخنان خود با اشاره به قم به عنوان خاستگاه انقلاب اسلامی یادآور شد: به عقیده ما باید پیوست فرهنگی در این کشور وجود داشته باشد و نباید بگذاریم طرحی در استان قم بدون توجه به پیوست فرهنگی مورد بهره برداری قرار بگیرد؛ امروز  اگر مبلغان ما نتوانستند اسلام انقلابی را تبلیغ کنند مقصر سازمان نیست و باید نیازهای خود را از دستگاه انقلابی بخواهیم./1330/پ۲۰۲/ج

ارسال نظرات