۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴
کد خبر: ۵۸۹۵۲۱
امام جمعه شیراز خواستار شد؛

دفاع شهید دستغیب از ولایت فقیه برجسته شود

امام جمعه شیراز گفت: دفاع شهید آیت االله دستغیب از ولایت فقیه در تاریخ انقلاب اسلامی باید برجسته‌تر نشان داده شود.
شهید دستغیب

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین لطف‌الله دژکام در مراسم بزرگداشت شهید آیت‌الله دستغیب که در مسجد جامع عتیق شیراز برگزار شد، اظهار داشت: 40 سال از انقلاب اسلامی و 37 سال از شهادت این شهید والا مقام می‌گذرد اما همچنان مردم شیراز با فریاد بلند به دنیا نشان داده‌اند که با حمایت از رهبری پای بر حقانیت اسلام می‌مانند.

وی افزود: بیان زیبا و معنوی و کلمات عالمانه این عالم ربانی، نشان از لطافت معنوی و اوج علمی بسیار این شخصیت است.

حجت الاسلام والمسلمین دژکام با اشاره به اینکه لطافت و سحر بیان این عالم مجاهد از اعماق کلمات مشخص بوده و چنین شخصیتی از این شهر فرهنگی برمی‌خیزد، گفت: شهید دستغیب به سادگی برای تمام مخاطبان سخن گفته است.

نماینده ولی فقیه در استان فارس خاطرنشان کرد: شهدا اهل وفا هستند و باوفا بودن صفت شیرازی‌ها، ایرانی‌ و یاران حضرت علی(ع) است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه ما ایرانیان در ولایت علی(ع) به عهد خود وفا داریم، گفت: شیطان بزرگ آمریکاست و تا کاخ سفید به تعبیر بعضی‌ها حسینیه نشود دست برنمی‌داریم.به خدا عهد بستیم و پای حرف خود ایستاده‌ایم.

حجت الاسلام والمسلمین دژکام با اشاره به اینکه دفاع شهید دستغیب از ولایت فقیه در تاریخ انقلاب اسلامی باید برجسته‌تر نشان داده شود، بیان کرد: چهره شهید دستغیب برای همگان به ویژه طلاب درس است.

وی با تاکید بر اینکه صدا و سیمای فارس باید در بحث دفاع شهید دستغیب از ولایت فقیه اهتمام ویژه‌ای داشته باشد، گفت: باید برای این شخصیت در آستان مقدس حرم شاهچراغ(ع) مکتبی را ایجاد کرد که بسط و گسترش افکار نورانی این شهید باشد.

امام جمعه شیراز تصریح کرد: اندیشه بر عمل انقلابی را باید رواج و منش شهید دستغیب را توسعه داد.

حجت الاسلام والمسلمین دژکام با یادآوری اینکه گویی این عالم وارسته حرکتش را برای انقلاب تثبیت کرده است، اظهار داشت: تمامی وجوهات این شخصیت بزرگوار اخلاقی است.

منبع: فارس

ارسال نظرات