۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۵۸۹۵۱۲
حجت الاسلام بلک مطرح کرد؛

ضرورت توجه سازمان تبلیغات به رفع مشکلات فرهنگی کشور

مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به این که تحول در برنامه های فرهنگی یکی از نیازهای کشور است بر ضرورت توجه سازمان تبلیغات به رفع مشکلات فرهنگی کشور تأکید کرد.
حجت الاسلام بلک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نشست یک روزه مدیران کل سازمان تبلیغات اسلامی  پیش از ظهر امروز در مجموعه فرهنگی نور آغاز شده و هم اکنون در حال برگزاری است.

حجت الاسلام محمدحسین بلک مدیر کل تبلیغات اسلامی استان خوزستان در این نشست با بیان این که سازمان تبلیغات اسلامی دارای سرمایه های بسیارعظیمی است، اظهار داشت: ما باید در این زمینه اهتمام داشته باشیم تا در راستای منویات مقام معظم رهبری گام برداریم و بتوانیم به اهداف نهایی این سازمان برسیم.

وی افزود: بزرگ ترین تشکل اسلامی جهان اسلام امروز در اختیار سازمان تبلیغات اسلامی است که این موضوع ظرفیت عظیمی است و برنامه تحولی که سازمان تبلیغات مد نظر دارد شایسته تقدیر است، البته به شرطی که به منصه ظهور رسیده و عملیاتی شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان خوزستان سازمان تبلیغات اسلامی را نهادی انقلابی برشمرد و تصریح کرد: سازمان تبلیغات دراین زمینه باید به دغدغه های جامعه توجه جدی داشته باشد، مدیران سازمان تبلیغات اسلامی باید بازوی مقام معظم رهبری باشند و نسبت به دغدغه های دینی و فرهنگی ایشان بی تفاوت نباشند.

حجت الاسلام بلک یادآور شد: هیچ سازمان رسمی بیش از سازمان تبلیغات اسلامی دارای مفاهیم برنامه ای و دوره های چشم انداز نیست و مدیران سازمان تبلیغات تمرین های مناسبی در زمینه برنامه ریزی دارند که می تواند به پیشبرد اهداف انقلاب کمک کند.

وی خاطرنشان کرد: موضوعی که در کشور با کاستی روبرو است فکر و برنامه ای است که در زمینه فرهنگی تحول ایجاد کند، از این رو تحول در برنامه های فرهنگی یکی از نیازهای کشور است و باید تیمی کارشناسی این موضوع را بررسی کرده و برنامه های جدی و شیوه های تحول را تبیین کند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان خوزستان بیان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی فعالیت های خود را واگذار کرده است و بیش از 30 هزار نیروی رایگان در سازمان تبلیغات اسلامی وجود دارد که این موضوع هنر سازمان است که خود را از خرده فروشی جدا کرده است و در همه سازمان و نهادها دارای نیرو هایی است که کمک کار این سازمان هستند.

وی در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه جامعه امروزی ما توقع ویژه ای از سازمان تبلیغات اسلامی دارد،  خاطرنشان کرد: دستگاه های دیگر در یک چارتی دارای مسئولیت هستند ولی سازمان تبلیغات اسلامی در همه زمینه ها وظیفه دارد، از این رو در زمینه مشکلات اجتماعی کشور سازمان تبلیغات مسئول است و باید اهتمام ویژه ای نسبت به رفع مشکلات فرهنگی و اجتماعی کشور از خود نشان بدهد./1330/پ۲۰۲/ج

ارسال نظرات