۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۵۸۹۵۰۷

بزرگداشت شهیدان حادثه تروریستی چابهار در بوشهر برگزار شد

بزرگداشت شهیدان نیروی انتظامی «داریوش رنجبر و ناصر دُرزاده» در حادثه تروریستی چابهار در بوشهر برگزار شد.
حادثه چابهار

به گزارش خبرگزاری رسا، مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان نیروی انتظامی «داریوش رنجبر و ناصر دُرزاده» در حادثه تروریستی چابهار در مسجد توحید بوشهر برگزار شد.

این مراسم از سوی فرماندهی نیروی انتظامی استان بوشهر و با همکاری هیأت امنای مسجد و کانون فرهنگی هنری توحید و باحضور نیروهای مسلح، قشرهای مختلف مردم و مسئولان استانی، با شکوه خاصی برگزار شد.

در این مراسم مسئول عقیدتی سیاسی فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان بوشهر در این آیین با بیان اینکه شهدا راویان میدان جهاد و نماد ولایتمداری و استکبارستیزی هستند، اظهار داشت: خداوند جان و اموال مومنین را در قبال بهشت خریداری کرده و کسانی جهاد می‌کنند و در راه دفاع از مرزهای کشورشان کشته می‌شود به مقام شهادت نائل می‌آیند.

حجت الاسلام روح الله رحیمی افزود: بهای این معامله بهشت رضوان است که در کتاب‌های آسمانی «تورات، انجیل و قرآن کریم» به آن اشاره شده است.

وی برافراشته نگه داشتن پرچم اسلام، جهاد در راه خدا و مبارزه با آفاتی که در دین را تهدید می‌کند را به عنوان سه ویژگی مسلمانان موحد، انقلابی و جهادگر خواند و گفت: مقام والای شهدا مقام حسرت و عبرت است نه مقام تاثر و تاسف و مقام شهادت دارای مقام «فوز عظیم» محسوب می‌شود.

مسئول عقیدتی سیاسی فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان بوشهر به بیان سیره شهدا پرداخت و خاطر نشان کرد:بیان سیره سیاسی شهدا برگرفته از وصیت نامه آنها، حفظ مرز و کیان اسلامی و ترویج سیره شهدا تکلیف امروز مردم جامعه و به خصوص یگان‌های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

حجت الاسلام رحیمی با اعلام اینکه فرماندهی نیروی انتظامی استان بوشهر تعداد 156 شهید، 350 جانباز و 119 آزاده در کارنامه مجاهدتی و عملیاتی خود ثبت کرده است، تصریح کرد: دشمنان مزدور در حادثه تروریستی چابهار به مدافعان شیعه و سنی کشور ما حمله کردند و این دو نیروی جان برکف ناجا را به شهادت رساندند و این نشان از خباثت و جریان ضد دینی تکفیری‌ها است.

وی  دفاع از ولایت فقیه، دفاع از وطن و حفظ حجاب و حیاء را سه نکته مشترک در وصیت نامه نورانی شهدا دانست و بیان کرد: شهدا با شهادتشان امنیت و آرامش را به جامعه امروز و نسل آینده کشور ارزانی می‌دهند.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات