۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۱
کد خبر: ۵۸۹۵۰۴
از سوی مؤسسه مطالعات تمدنی اسلام صورت گرفت؛

اعلام فراخوان مقاله همایش ماهیت پول در تمدن اسلامی

همایش پول در تمدن اسلامی با شعار ربا و خلق پول بانکی را متوقف کنید، همراه با بزرگداشت مرحوم آیت الله حائری شیرازی و معرفی اندیشه احیای پول اسلام از سوی مؤسسه مطالعات تمدنی اسلام برگزار می شود.
پول و تمدن اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همایش پول در تمدن اسلامی با شعار «ربا و خلق پول بانکی را متوقف کنید» همراه با بزرگداشت مرحوم آیت الله حائری شیرازی و معرفی اندیشه احیای پول اسلام از سوی مؤسسه مطالعات تمدنی اسلام برگزار می شود.

براساس این گزارش، تاثیر خلق نقدینگی بر تضعیف مقاومت اقتصادی، راهکار توقف خلق پول در وضعیت فعلی اقتصاد ایران، موضع فقه در برابر خلق پول بانکی و تناقضات پول اعتباری، ویژگی های پول قابل قبول در الگوی معیشتی اسلام  و کارکردهای پولی طلا و نقره در معیشت اسلامی از محورهای همایش ماهیت پول در تمدن اسلامی به شمار می روند.

علاقه مندان به شرکت در همایش ماهیت پول در تمدن اسلامی می توانند مقالات خود را تا نهم دی به دبیرخانه همایش به نشانی اصفهان، خیابان ابن سینا، خیابان سنبلستان، امامزاده درب امام مؤسسه مطالعات تمدنی اسلام یا به شماره ۰۹۱۳۲۰۷۹۶۸۳ در پیام رسان ایتا هم چنین به رایانامه gholami1300@gmail.com ارسال کنند.

همچنین علاقه مندان به شرکت در همایش ماهیت پول در تمدن اسلامی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سامانه اینترنتی مؤسسه مطالعات تمدنی اسلام به نشانی https://bineshetamadoni.ir مراجعه کنند یا با شماره 03134495620 تماس گیرند./1324/ت۳۰۳/ج

ارسال نظرات