۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷
کد خبر: ۵۸۹۵۰۲
امام جمعه ایلام:

آینده کشور در دست دانش آموزان است

امام جمعه شهر ایلام گفت: آینده ی این کشور یقیناً در دستان همین بچه ها است. این تشکل بر خلاف بعضی از تشکل ها که ابتدا با نامی مبارک تاسیس شدند و بعدها دچار انحراف شدند تاکنون توانسته است به خوبی وظایف انقلابی خود را انجام دهد.
امام جمعه ایلام

به گزارش خبرگزاری رسا، دیدار صمیمانه مسؤولان و مربیان اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان ایلام با نماینده‌ی ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، مسؤولان، کادر و مربیان اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان عصر امروز در محل دفتر امام جمعه شهرایلام برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار در ابتدای سخنان خود از روح الله پارسی مسوول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان ایلام به خاطر توضیح جامع و کامل فعالیت ها و ماموریت‌های این اتحادیه تشکر و قدردانی کرد.

وی سوابق درخشان و امیدوار‌کننده اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان را یکی از نقاط قوت این مجموعه خواند و افزود: این تشکل بر خلاف بعضی از تشکل ها که ابتدا با نامی مبارک تاسیس شدند و بعدها دچار انحراف شدند تاکنون توانسته است به خوبی وظایف انقلابی خود را انجام دهد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام از دیگر ویژگی های اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان تاثیرگذاری در تمام عرصه های مهم انقلاب خصوصاً در جنگ تحمیلی هشت ساله اشاره کرد، و ادامه داد: اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در این راه شهدای گرانقدری را به جامعه اسلامی تقدیم کرد.

امام جمعه شهر ایلام خاطرنشان کرد: آینده ی این کشور یقیناً در دستان همین بچه ها است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت کنونی کشور و دشمنی های آمریکا اشاره کرد و افزود: در شرایط کنونی، دشمن فهمیده است که چه ضربه ای به او وارد شده و این فشارها و تحریم ها ناشی از این اطلاع است.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار با اعلام اعتراف رئیس جمهور آمریکا مبنی بر هزینه هفت هزار میلیارد دلاری در خاورمیانه اظهار‌کرد: برنده این اقدامات خصمانه، جمهوری اسلامی ایران بود چرا که آمریکا نتوانست با صرف چنین هزینه هایی به هدف خود که همان نا امیدی ملت ها از اسلام عزیز است دست یابد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام پیوند عمیق بین دو ملت جمهوری اسلامی ایران و عراق که به واسطه ی اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به وجود آمده است را یکی دیگر از شکست های آمریکا در مقابل ملت ایران خواند و افزود: پیروزی های اخیر مدافعان حرم اهل بیت (علیهما السلام) در مقابل داعش و گروه های تروریستی توانست قدرت نیروهای حزب الله را به مستکبرین نشان دهد و تصویر زشت آمریکا را بار دیگر به تصویر بکشد.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار در بخش پایانی سخنان خود به دشمنی های استکبار در حوزه جوانان پرداخت و خاطر نشان کرد: نقش اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در اینجا معلوم و روشن است چرا که در این حوزه فرامین و رهنمودهای مقام معظم رهبری به خوبی واضح و شفاف است.

وی نماز را یکی از مهمترین وسیله ها و بهترین سنگر برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان برشمرد و اظهار کرد: متاسفانه در این خصوص خلأهایی وجود دارد که یکی از مهمترین وظایف کنونی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شناسایی این خلأهای مهم و ارائه راهکارهای لازم در این خصوص و همچنین ترویج فرهنگ نماز است که با وجود چنین تشکیلات منظم و منسجم و وجود این حلقه اتصال این امر امکان پذیر است.

در این دیدار روح الله پارسی مسؤول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان ایلام ضمن تبریک انتصاب حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار به عنوان نماینده ولی فقیه در استان، به ارائه برنامه های تربیتی و آموزشی اتحادیه و همچنین ماموریت‌های آتی اتحادیه استان پرداخت.

منبع: فارس

ارسال نظرات