۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۵۸۹۴۹۹
آیت الله علوی گرگانی:

بدخواهان شبانه روز علیه ایران توطئه چینی می کنند| با صبر و استقامت دشمن از پا در خواهد آمد

حضرت آیت الله علوی گرگانی با اشاره به این که دشمنان هیچ گاه از دشمنی خود علیه انقلاب و دین دست برنمی دارند، گفت: دشمن شب و روز برای از بین بردن ما نقشه می ریزد.
آیت الله علوی گرگانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار با سردار رحیم نوعی اقدم رییس قرارگاه حضرت ابوالفضل(ع) سوریه و مشاور حاج قاسم سلیمانی با بیان این که قدم های شما همیشه برای اسلام و دین مبارک است، گفت: خبرهای پیروزی های شما به ما رسیده و ما از این گروه و دسته همین انتظار را داشتیم چون قدرت الهی بالاتر از همه قدرت ها است و هیچ دستی به دست خدا نمی رسد، ولی مهم این است که ما اعتقاد داشته باشیم.

وی اضافه کرد: خداوند در قرآن کریم گاهی گله می کند که شما کمک های الهی را نمی بینید؛ دشمن همیشه دشمنی خود را دارد و شب و روز برای از بین بردن ما نقشه می ریزد و از این دشمن بیش از این انتظاری نیست، از این رو این ما هستیم که باید آگاه و روشن باشیم و ترس و وحشت را کنار بگذاریم.

حضرت آیت الله علوی گرگانی افزود: اگر استقامت باشد صد در صد پیروزی از آن ما خواهد بود، چراکه خداوند فرموده «ما تمام فرستادگان و دوستان خود را کمک می کنیم» یعنی حتی فرشتگان و نیروهای غیبی نیز به مدد شما خواهند رسید، البته اگر معتقد باشید.

وی با تأکید بر لزوم ایمان به تحقق وعده های الهی خاطرنشان کرد: امروز داشتن رهبری بزرگوار و رزمندگان مؤمن برای ما نعمت است که باید قدر آن را بدانیم، چهل سال پیش امام راحل با بنیان گذاری انقلاب اسلامی دنیا را انگشت به دهان گذاشت، امروز هم رهبر معظم انقلاب و مراجع در سنگر دفاع از دین و انقلاب هستند و به شما در گفتار و کردار کمک می کنند و هیچ گاه شما را تنها نمی گذارند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با بیان این که شکر الهی موجب افزایش نعمت ها می شود، گفت: گاهی اوقات به رزمندگان می گوییم که قدرت الهی با شما است، چون خدا وعده داده که خیلی از اوقات کمی تعداد موجب پیروزی بر تعداد کثیر می شود؛ همچنان که آمریکا و اسرائیل و شوروی سابق دست به دست هم دادند تا جمهوری اسلامی و انقلاب را از بین ببرند ولی همین ملت با اتکا با قدرت الهی توانست مقابل آن بایستد.

وی تصریح کرد: البته عجله کردن در مسیر پیروزی هم درست نیست چون خداوند فرموده باید صبر کنید و استقامت داشته باشد و هیچ گاه به قدرت خود مغرور نشوید، امام راحل نیز به همین خاطر می فرمود خرمشهر را خدا آزاد کرد چون غرور زود انسان را از پا در می آورد.

حضرت آیت الله علوی گرگانی خاطرنشان کرد: در زمان جنگ یکی از علما عده ای را به سمت جبهه حرکت داد، یک جوان دانشجوی وارسته نیز همراه آنها بود، این جوان قدرت تیراندازی خوبی داشت وهیچ کدام از تیرهایش به خطا نمی رفت، این عالم می گوید لحظه ای دیدم این جوان کمی مغرور شده و به قدرت خودش می نازد ولی در ادامه هرچه تیر می زد دیگر به هدف نمی خورد، فهمید کار اشتباهی کرده و سریع پشیمان شد و به گریه افتاد و توبه کرد که دوباره دست قدرت الهی همراه او شد.

وی با اشاره به لزوم به یاد خدا در همه لحظه ها یادآور شد: همیشه به اذن خدا کار کنید، سلام ما را به رزمنده ها برسانید و بدانید با صبر و استقامت دشمن از پا در خواهد آمد چون هدف آنها دنیایی و هدف شما الله است./1330/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات