۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲
کد خبر: ۵۸۹۴۷۸
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

انقلاب اسلامی ایران پایانی بر سال ها دخالت، نفوذ و سلطه بیگانگان بود

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که انقلاب اسلامی ایران پایانی بر سالها دخالت، نفوذ و سلطه بیگانگان و اجانب در کشورمان بود، گفت: امروز ایران اسلامی با آزادی و استقلال در جهان نقش آفرینی می کند.
امام جمعه قائمشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز در جلسه ستاد بزرگداشت حماسه نهم دی، پیروزی انقلاب اسلامی ایران را مرهون رهبری امام خمینی(ره) و حضور در صحنه مردم دانست و گفت: اگر مدیریت و میدان داری امام راحل نبود انقلاب به ثمر نمی رسید و امروز این موفقیت ها نیز وجود نداشت.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که تا قبل از نهضت انقلاب، جنبش ها و نهضت های بسیاری در ایران آغاز شد اما به نتیجه نرسید، افزود: اما رهبری روحانیت در جریان نهضت انقلاب بستر را برای پیروزی نهضت فراهم کرد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که متأسفانه نهضت مشروطیت با وجود این که صبغه دینی هم داشت منحرف شد و به نتیجه مطلوب نرسید، بیان داشت: اما در جریان نهضت انقلاب ملت ایران به امر امامت و ولایت به صحنه آمدند و بساط رژیم طاغوت را از این کشور جمع کردند.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که انقلاب اسلامی ایران پایانی بر سال ها دخالت، نفوذ و سلطه بیگانگان و اجانب در کشورمان بود، خاطرنشان کرد: امروز ایران اسلامی در کمال آزادی و استقلال در جهان نقش آفرینی می کند و همین امر موجب عصبانیت بدخواهان انقلاب شده است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که ملت ایران با شتاب در حال طی کردن مسیر اصلی انقلاب هستند، خاطرنشان کرد: تلاش دشمن برای خروج مردم از مسیر اصلی انقلاب بی فایده است چون این ملت هوشیار و با بصیرت در صحنه حاضر هستند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی در ادامه سخنان خود با بیان این که انقلاب اسلامی در سایه پرچم داری ولایت پیروز شد، تصریح کرد: امروز نیز رمز بقا و ماندگاری این انقلاب و نظام حمایت و پشتیبانی از ولایت و رهبری است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که امروز همه عوامل استکبار برای شکستن عمود خیمه انقلاب ایستاده اند، افزود: باید هوشیار باشیم و با حمایت و پشتیبانی همه جانبه از جایگاه امامت و ولایت نگذاریم دشمن به هدف شوم خود دست پیدا کند.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که سخنان و رهنمودهای مقام معظم رهبری در همه امور عامل خیر، پیشرفت کشور و اقتدار سیاسی نظام است، بیان داشت: متأسفانه عده ای همواره تلاش می کنند با اتهاماتی ناصواب که از شیوه ها و شگردهای دشمن برای تضعیف و تخریب جایگاه ولایت و رهبری است، بیان کنند که ایشان جناح خاصی را تقویت یا تضعیف می کنند./۹۵۰/پ602/ب1

ارسال نظرات