۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶
کد خبر: ۵۸۹۴۷۶
انتقاد آیت الله نوری همدانی از فرافکنی برخی مسؤولان؛

اگر خدمت نمی کنید به زخم مردم نمک نپاشید| منفعتی از برجام عاید مردم نشد| FATF پروژه غرب برای نفوذ در ایران است

حضرت آ‌یت الله نوری همدانی با انتقاد از فرافکنی برخی مسؤولان، از آنان خواست که با مردم صادق باشند و اگر بنای خدمت ندارند با سخنان خود بر زخم ‌آن ها نمک نپاشند.
حضرت آیت الله نوری همدانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید امروز در درس خارج خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، با بیان این که مسؤولان باید با صداقت با مردم سخن بگویند، گفت: مردم بیدار و هوشیار هستند و مسؤولان باید صادق باشند که اعتماد مردم سلب نشود.

وی با تأکید بر این که مسؤولان نباید وعده هایی بدهند که نمی توانند به آن عمل کنند، افزود: مسؤولان اعلام کردند که با برجام همه چیز درست می شود اما مردم می دانند که این سخن درست نیست چرا که برجام برای مردم کاری نکرد و منفعتی از برجام عاید مردم نشد.

حضرت آیت الله نوری همدانی FATF برنامه غربی، عبری و عربی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: با وجود این که بارها مشاهده کردیم غربی ها با ایران دشمنی دارند اما برخی باز هم اصرار بر پیمان بستن با غرب دارند، وقتی چنین پیمانی بسته شود به سرنوشت برجام دچار خواهیم شد، FATF پروژه غرب و صهیونیست ها برای نفوذ در ایران است که نمی توان در برابر آن سکوت کرد.

وی ادامه داد: علما و حوزه ها همیشه در برابر نفوذ دشمن ایستاده اند و اجازه نفوذ نمی دهند، رهبر معظم انقلاب فرمودند کنوانسیون هایی که در خارج پخته می شود قبول نداریم، غرب کنوانسیون ها را مطابق میل خود طراحی می کند و می خواهد کشورهای مستقل مانند ایران را مجبور به اجرای آن کند که باید با آن مقابله کرد.

این مرجع تقلید خطاب به برخی مسؤولان ابراز داشت: اگر به مردم خدمت نمی کنید بر زخم آن ها نمک نپاشید و این حرف ها را نزنید و بدانید که علما و حوزه ها بیدار هستند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم همچنین در ابتدای سخنان خود با اشاره به مضامین عالی نهج البلاغه، تأکید کرد که نهج البلاغه باید کتاب رسمی حوزه باشد.

وی با اشاره به خطبه 55 نهج البلاغه افزود: امیرمؤمنان فرمود ما به اندازه ای در کار خود جدی بودیم و با عقیده گام بر می داشتیم که جهاد در راه خداوند متعال ایمان ما را بیشتر می کرد و در راه رضایت الهی صبر و مقاومت داشتیم، مسلمانان باید در مسیر دین  صادق و با استقامت باشند تا عنایت و نصر الهی نازل شود.

ارسال نظرات