۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۳
کد خبر: ۵۸۹۴۱۹
حجت الاسلام والمسلمین جلالی مطرح کرد؛

خطر جریان های انحرافی پیش روی حوزه و دانشگاه

نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که حوزه و دانشگاه مراقب جریان های انحرافی در این مراکز دینی و علمی باشند، گفت: دشمن در تلاش است با نفوذ جریان های سکولار و معاند این مراکز مهم علمی کشور را از مسیر اصلی خود منحرف کند.
امام جمعه فریدونکنار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود جلالی، نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران امروز در دیدار جمعی از طلاب و دانشجویان با تبریک روز دانشجو، ماهیت شانزدهم آذر ماه را ضد آمریکایی و استکباری دانست و گفت: جریان دانشجویی همواره در برابر سلطه و استکبار دشمنان با قدرت ایستاده است.

وی استکبار ستیزی را شاخصه اصلی جریان دانشجویی در ادوار مختلف تاریخ عنوان کرد و افزود: در حال حاضر نیز دانشجویان از انقلاب و آرمان های نظام در برابر جریان های معاند و انحرافی دفاع و حراست خواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین جلالی با بیان این که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امروز در عرصه های مختلف نظامی و علمی دارای یک قدرت و اقتدار مثال زدنی در سطح بین المللی است، بیان داشت: این عزت و اقتدار بین المللی در سایه تلاش ها و مجاهدت های جوانان ایران اسلامی به دست آمده است.

امام جمعه فریدونکنار از دانشجو به عنوان چشم بیدار ملت ایران در هدایت جریان های کشور به سمت اصول و آرمان های انقلاب یاد کرد و گفت: دانشجو و طلبه دو بال مستحکم برای پیشرفت و تعالی نظام اسلامی در عرصه های مختلف است.

نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمن از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تلاش کرد میان حوزه و دانشجو اختلاف بیندازد، بیان داشت: اما هوشیاری و دور اندیشی امام خمینی(ره) مانع تحقق اهداف و توطئه دشمنان انقلاب شد.

حجت الاسلام والمسلمین جلالی با تأکید براین که حوزه و دانشگاه دو بال برای پیشرفت و تعالی نظام اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: امروز کشور برای رسیدن به اهداف انقلاب نیازمند وحدت عملی میان حوزه و دانشگاه است.

استاد سطح عالی حوزه علمیه در ادامه سخنان خود گفت: دشمنان با آگاهی از نقش حوزه و دانشگاه در پیشرفت کشور در عرصه های مختلف تلاش می کنند تا با تفرقه و اختلاف میان این دو مرکز علمی، مانع رشد و تعالی جامعه اسلامی در ابعاد مختلف شوند.

نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که حوزه و دانشگاه مراقب جریان های انحرافی در این مراکز دینی و علمی باشند، تصریح کرد: دشمن در تلاش است با نفوذ جریان های سکولار و معاند این مراکز مهم علمی کشور را از مسیر اصلی خود منحرف کند./۹۵۰/پ۶۰۲/ب۱

ارسال نظرات