۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۱
کد خبر: ۵۸۹۴۱۴

نشست مدیران کانون‌های مساجد آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود

مسؤول دبیرخانه کانون های مساجد آذربایجان‌غربی گفت: نشست مدیران کانون‌های مساجد استان به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی برگزار می شود.
حجت الاسلام بیگی

حجت الاسلام اباذر بیگی، مسؤول دبیرخانه کانون های مساجد آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، اظهار داشت: به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی نشست هم‌اندیشی مدیران کانون‌های استان با سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان دوشنبه 26 آذر برگزار می‌شود.

وی هدف از این نشست را تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: اهداف این نشست تبیین آرمان‌های انقلاب و تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب است و همچنین در این نشست گزارش عملکرد کانون مساجد استان به نماینده ولی فقیه در استان ارائه خواهد شد.

جچت الاسلام بیگی اضافه کرد: نشست با موضوع بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در چهلمین سالگرد انقلاب برگزار می‌شود و به مدیران کانون برنامه‌های سه ماهه آخر سال در جهت دفاع از انقلاب و تبیین دستاوردهای انقلاب در مساجد و کانون‌ها توجیه و ارائه خواهد شد.

وی ادامه داد: در این مراسم از سه هنرمند انقلابی و امام جمعه ارومیه به عنوان حامی و پشتیبان کانون‌های مساحجد استان تجلیل به عمل خواهد آمد./۹۳۵/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات