۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۵۸۹۳۹۰
عزیزی مطرح کرد؛

شرکت طلاب در مسابقات سیر مطالعاتی

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان با اشاره به برگزاری مسابقات سیر مطالعاتی به صورت کتاب باز در حوزه گفت: برگزاری این دوره و شرکت طلاب فرصتی برای شناخت نیازهای فرهنگی تربیتی و رفع نیازها در این زمینه است.
کتابخوانی

سمیه عزیزی، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، از برگزاری مسابقه کتابخوانی در حوزه خواهران خبر داد و بیان داشت: این دوره به صورت کتاب باز برگزار می شود.

وی با بیان اینکه طلاب برای شرکت در آزمون سیر مطالعاتی می توانند به سامانه کوثر نت مراجعه کنند، افزود: پس از نام نویسی طلبه به صورت کتاب باز در این دوره کتابخوانی شرکت می کند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان هدف از برگزاری مسابقات کتابخوانی را تبیین و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی عنوان کرد و اظهار داشت: برگزاری مسابقات کتابخوانی فرصتی برای تقویت انگیزه و تشویق طلبه به مطالعه است.

وی با اشاره به اهمیت کتابخوانی و افزایش سرانه مطالعه در جامعه عنوان کرد: طلاب برای نهادینه سازی فرهنگ کتابخوانی ابتدا باید این ویژگی را در وجود خود تقویت سازند و برای دیگر افراد جامعه الگو باشند.

عزیزی با اشاره به نقش تبلیغی طلبه در جامعه خاطرنشان کرد: کتابخوانی و مطالعه آزاد در کنار کسب علوم دینی در ارتقای اطلاعات طلبه ضروری است.

وی بر ضرورت مطالعه در زمینه های فرهنگی، تربیتی و اخلاقی تأکید کرد و اظهار داشت: برگزاری مسابقات سیرمطالعاتی فرصتی برای مطالعه در این زمینه ها و تبلیغ مؤثر برای رفع مشکلات فرهنگی و تربیتی است./9451//۶۰۲/خ

 

ارسال نظرات