۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۵۸۹۳۷۰
امام جمعه شیراز:

دخالت نماینده ولی فقیه در هر انتصابی را نمی‌پسندم

نماینده ولی فقیه در استان فارس با بیان اینکه دخالت نماینده ولی فقیه در هر انتصابی را نمی‌پسندم، گفت: در مسائل مرتبط با استانداری حساسیت لازم را دارم و معتقدم باید امور در چارچوب خاص مردم سالاری دینی دنبال شود.
حجت الاسلام والمسلمین لطف الله دژکام

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین لطف‌الله دژکام در نشست صمیمی با نمایندگان تشکل‌های دانشجویی که به مناسبت روز دانشجو انجام شد، با گرامیداشت روز دانشجو و دانشجویان شهید اظهار داشت: عدالت‌خواهی و پرداختن به آن همواره مورد توجه ما بوده به طوری که آرمان‌عدالت‌خواهی را رها نکرده و در حال حاضر سه هفته است روی آن در خطبه‌های نمازجمعه صحبت می‌کنیم و این مهم نیز بیش از پیش ادامه می‌یابد.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه باید برای رفتارهای سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و سایر زمینه‌ها مدل و الگو داشته باشیم افزود: باید جاده‌های سنگلاخ را صاف کرد تا دشمنان بدانند ما این کاره هستیم و برای رسیدن به هدف سختی مهم نیست.

حجت الاسلام والمسلمین دژکام به چهل سالگی انقلاب اشاره و  گفت: در این چهل سال انقلاب راه‌های زیادی را پیموده‌ایم که اینها با عظمت همراه بوده و باید بیش از پیش به جلو حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه نباید در این موضوع، بگوییم هیچ راهی را در این چهل سال انقلاب طی نکرده‌ایم بیان کرد: مردم ما خیلی برای انقلاب سرمایه‌گذاری کردند و به یمن آنان به پیروزی دست یافته‌ایم و باید قدردان آنان باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با بیان اینکه برای پاسداشت و حفظ این انقلاب و دستاوردهای آن نیازمند ردیف و قافیه هستیم گفت: معتقدیم اگر مردم سالاری دینی را از دست دهیم با شکست روبرو می‌شویم.

حجت الاسلام والمسلمین دژکام تصریح کرد: امروز اگر می‌خواهیم انقلاب و دستاوردهای آن را نگه داریم باید در جهان نیز با قافیه مردم سالاری صحبت کنیم تا محکوم به شکست نشویم.

وی خطاب به دانشجویان که دارای سلایق مختلف سیاسی هستند، گفت: با هم اختلاف دیدگاه داشته باشید ولی رفتارغیراخلاقی نکنید،انقلاب ما انقلاب ارزش‌ها است و باید به این مهم پایبند باشیم.

 امام جمعه شیراز درپاسخ به سوال دانشجویان با بیان اینکه من تا به امروز معلم بوده‌ام و چیزی نیز به خود اضافه نکرده‌ام، خود را سرباز دانسته و برای خدمت آمده‌ام، خاطرنشان کرد: شما جوانان باید مجال خدمت در انقلاب اسلامی را برای بنده باز کنید.

نماینده ولی فقیه در استان فارس به طی بخشی از مسیر منتهی به اداره کل دادگستری فارس به صورت پیاده اشاره کرد و گفت: وقتی دیدم رسیدن به مقصد سخت است مسیر را پیاده طی کردم و معتقدم این یک موضوع بسیار طبیعی است، که توجه برخی را به خود جلب کرد، در این زمینه ذهینیت‌هایی از امام جمعه ایجاد کردیم که توقعات را بالا برده است.

منبع: تسنیم

 

ارسال نظرات