۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳
کد خبر: ۵۸۹۳۶۷
حجت الاسلام سروستانی خبر داد؛

فعالیت ائمه جماعات در ۱۱۰۰ مسجد استان بوشهر

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به فعالیت ائمه جماعات در یک‌هزار ۱۰۰ مسجد استان، گفت: اداره کل تبلیغات اسلامی با بهره‌گیری از ظرفیت روحانیان مستقر نسبت به تامین امام جماعت ۱۰۸ مسجد استان بوشهر اقدام کرده است.
حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی در سومین جلسه شورای اقامه نماز استان بوشهر با تاکید بر توجه به ترویج فرهنگ اقامه نماز به صورت جماعت اظهار داشت: نماز از ارکان اساسی دین اسلام است و همه ما باید بکوشیم آن را سرلوحه زندگی کاری و اجتماعی خود قرار بدهیم.

وی با اشاره به تامین یک‌دهم ائمه جماعات مساجد استان بوشهر توسط این مجموعه تصریح کرد: فعالیت شاخص اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر تامین نیروی تبلیغی مساجد است و در همین زمینه روحانیون اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر یک‌دهم  امام جماعت مساجد استان را تامین می‌کنند.

حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی با اشاره به فعالیت ائمه جماعات در یک‌هزار 100 مسجد استان گفت:  اداره کل تبلیغات اسلامی با بهره‌گیری از ظرفیت روحانیون مستقر نسبت به تامین امام جماعت 108 مسجد استان بوشهر اقدام کرده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با تاکید بر لزوم اقامه نماز جماعت نوبت ظهر و عصر در تمام ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان پیشنهاد کرد که نماز جماعت در ادارات دولتی که در کنار مساجد واقع شده‌اند در همان مساجد برگزار شود.

حجت‌الاسلام سروستانی با بیان این که شبکه تبلیغی هم اصل اقامه فریضه نماز و هم تبلیغ و تشویق و ترویج آن را در دستور کار خود قرار داد است، افزود: علاوه بر این، تعداد 150 نفر از ائمه جماعات ادارات و شرکت ها با همکاری و معرفی روحانیون توسط این اداره کل معرفی و مشغول به فعالیت در امر تبلیغ و اقامه نماز جماعت هستند.

وی افزود: صحت قرائت نماز از ماموریت‌های اداره امور قرآنی است که هم در بخش عامه مردم و هم اقشار مختلف دانش آموزان و کارکنان دولت با برگزاری دوره‌های آموزشی و با استفاده از اساتید قرآنی مراکز قرآنی اقدام به انجام آن می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر تصریح کرد: صحت قرائت قرائت نماز و شبکه تبلیغی دو محور فعالیت‌های سازمان تبلیغات در عرصه ترویج فرهنگ نماز هستند.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات