۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۵۸۹۳۶۴
حجت الاسلام میناپور:

تعامل، وحدت و همدلی مدیران مدارس در ارتقای سطح علمی پژوهشی طلاب مؤثر است

مدیر حوزه علمیه لرستان با بیان اینکه تعامل، وحدت و همدلی مدیران مدارس در ارتقای سطح علمی پژوهشی طلاب مؤثر است، گفت: در این راستا در طول سال گردهمایی مدیران و بررسی وضعیت مدارس برگزار می شود.
مدیر حوزه های علمیه لرستان

حجت الاسلام علی میناپور، مدیر حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: در هر فصلی از سال مدیران مدارس علمیه استان گرد هم جمع می شوند و مسائل، مشکلات و نیازهای مدارس بیان و راهکارهایی ارائه می دهند.

وی با اشاره به فعالیت 13 مدرسه علمیه برادران در استان لرستان افزود: این گردهمایی در هر فصلی از سال در یکی از مدارس علمیه استان برگزار می شود.

مدیر حوزه علمیه  لرستان هدف از گردهمایی مدیران مدارس را بررسی وضعیت مدارس از نظر آموزشی، تهذیبی و پژوهشی عنوان کرد و گفت: در این نشست ها تلاش می شود نقاط قوت را تقویت و نقاط ضعف را برطرف ساخت.

وی تعامل، وحدت و همدلی را رمز موفقیت دانست و ادامه داد: در سایه همکاری کادر آموزشی و تهذیبی مدارس و بهره مندی از نظرات یکدیگر می توان در ارتقای علمی و اخلاقی تربیتی طلاب گام های مؤثری برداشت.

حجت الاسلام میناپور خاطرنشان کرد: مدیران، معاونان و اساتید در سایه اخلاص عمل، تلاش و پشتکار، برقراری رابطه صمیمانه با طلاب، نظم و برنامه ریزی می توانند در رشد و پیشرفت علمی طلاب نقش آفرین باشند.

وی در ادامه ابراز داشت: از دیگر اهداف مهم برگزاری همایش فصلی مدیران و معاونان مدارس علمیه لرستان تبیین نظام جامع تربیتی، تهذیبی و آموزشی در مدارس است.

مدیر حوزه علمیه لرستان بیان داشت: همایش فصلی مدیران مدارس علمیه استان روز پنج شنبه، 22 آذر ماه به میزبانی مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) بروجرد برگزار می شود./9451//۶۰۲/خ

 

ارسال نظرات