۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸
کد خبر: ۵۸۹۳۴۸
ویژه طلاب حوزه؛

ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه باقرالعلوم آغاز شد

نام نویسی مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه باقرالعلوم آغاز شد؛ طلاب دارای مدرک سطح۲ تا ۲۵ آذرماه فرصت دارند نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
دانشگاه باقرالعلوم علیه السلام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا،‌ ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد از میان طلاب از طریق شرکت در آزمون تحصیلات تکمیلی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری سال ۱۳۹۸از تاریخ ۱۶ تا ۲۵ آذرماه ۱۳۹۸ آغاز شد.

دانشگاه باقرالعلوم(ع) از بین برادران و خواهران طلبه از طریق آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۸در ۱۰رشته اقدام به پذیرش می کند.

دارا بودن سطح ۲یا پایه هفتم به همراه مدرک کارشناسی برای برادران و گذراندن ۱۲۰درسی به همراه مدرک کارشناسی برای خواهران از شرایط پذیرش این دانشگاه می باشد.

دانشگاه باقرالعلوم (علیه السلام)، غیر انتفاعی می باشد و تحصیل برای طلاب واجد شرایط رایگان است و از آنان  شهریه دریافت نمی‌ گردد.

تحصیل در دوره کارشناسی ارشد دانشگاه باقرالعلوم (علیه السلام) منوط به قبولی در مصاحبه و گذراندن دروس پیش نیاز به تشخیص گروه آموزشی مربوط خواهد بود

طلاب علاقه مند می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه دانشگاه باقرالعلوم علیه السلام به نشانی http://www.bou.ac.ir و جهت ثبت نام به آدرس پایگاه سازمان سنجش به نشانی http://sanjesh.org مراجعه کنند. /۸۲۹/ت۳۰۳/ج

ارسال نظرات