۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۸
کد خبر: ۵۸۹۳۱۰
حجت الاسلام نقیب خبرداد؛

رشد چشمگیر فعالیت های علمی دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم

سرپرست دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم با اشاره به ساماندهی اداری و آموزشی این دانشگاه بر اساس آیین نامه جامع مدیریت دانشگاه از رشد چشم گیر فعالیت های آموزشی و پژوهشی آن در سال های اخیر خبرداد.
حجت الاسلام نقیب معاون آموزش دانشگاه علوم و معارف ‌قرآن کریم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم معارفه سرپرست جدید دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم عصر امروز در سالن نشست های سازمان مرکزی این دانشگاه در قم برگزار شد.

حجت الاسلام سید محمد نقیب سرپرست جدید دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم در این مراسم با اشاره به ارزش و جایگاه خدمت به قرآن کریم اظهار داشت: بنده لازم است در ابتدا از جناب حجت الاسلام والمسلمین خاموشی نماینده ولی فقیه و ریاست سازمان و مجموعه همکاران و مشاوران ایشان که به من اعتماد کرده و این مسؤولیت را به عهده من گذاشتند قدردانی کنم.

وی با بیان این که در طول سال های گذشته اساتید و رؤسای دانشگاه در آموزش و پژوهش و مسائل اجرایی زحمات زیادی کشیده اند، خاطرنشان کرد: ما در آینده نیز تلاش خواهیم کرد با همکاری هم این دانشگاه را در مسیری که مورد رضایت خدا و قرآن کریم است قرار بدهیم.

حجت الاسلام نقیب در ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در طول چند سال اخیر در دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم، ابراز داشت: همه اساتید و رؤسای قبلی قطعا زحماتی کشیدند که مأجور هستند ولی آن کاری که در این مدت صورت گرفته یک ساماندهی اداری و آموزشی بر اساس همان آیین نامه جامع مدیریت دانشگاه بوده است.

وی تأکید کرد: امروز تمام شوراهای مد نظر سازمان اوقاف در دانشگاه اعم از شورای آموزشی، پژوهشی، اداری و فرهنگی تشکیل شده و کمیته های انتظامی و انضباطی دانشجویی و همین طور کمیته های اعضای هیأت علمی نیز سامان خوبی پیدا کرده است.

سرپرست دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم با اشاره به ارتقای فعالیت های آموزشی و پژوهشی دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم در سال های اخیر ابراز داشت:دانشگاه یک رشد چشم گیری در یک دو سال اخیر به نظر پژوهشی داشته و اکثر اساتید و اعضای هیأت علمی ما صاحب مقالات و کتاب های ارزشمندی هستند.

وی با بیان این که تعدادی از اساتید دانشگاه نیز اخیرا در مسیر دانشیاری قرار گرفته اند، گفت: ما از این اساتید خواسته ایم که هرچه سریع تر مقالات خود را آماده کنند، چراکه تمام اعضای هیأت علمی برای ترفیع سالانه باید یک مقاله داشته باشند، از این رو تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت که در زمینه اصلاح هیأت هرم علمی به نتایج خوبی برسیم.

حجت الاسلام نقیب در بخش دیگری از سخنان خود علاوه بر ارائه گزارشی از اقدامات دانشگاه در حوزه های مختلف آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، دانشجویی و مالی، به بیان اهداف و برنامه های کوتاه مدت و بلندمدت دانشگاه در آینده پرداخت.

وی شرایط فعلی دانشگاه در بخش های مختلف را شرایط مطلوبی عنوان کرد و افزود: اگرچه دانشگاه نسبت به سال های گذشته در شرایط مطلوبی قرار دارد، اما این شرایط، ایده آل ما نبوده و همواره تلاش خواهد شد تا دانشگاه به نقطه ایده آل و عالی خود برسد./1330/پ۲۰۲/ج

ارسال نظرات