۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۲
کد خبر: ۵۸۹۳۰۴
ظریفیان:

۶ کتاب در همایش «اخلاق و رسانه» رونمایی می‌شود

مدیرکل مرکز پژوهش‌های اسلامی از رونمایی شش کتاب در همایش «اخلاق و رسانه» خبر داد و گفت: در همایش «اخلاق و رسانه» راهنمای مطالعاتی در حوزه اخلاق و رسانه رونمایی می‌شود.
عکس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمدحسین ظریفیان مدیرکل مرکز پژوهش‌های اسلامی و دبیر همایش «اخلاق رسانه»، امروز در نشست خبری همایش «اخلاق و رسانه» که در سالن جلسات مذاکرات صداوسیما برگزار شد، با بیان اینکه اطلاع‌رسانی رسانه‌ها درزمینهٔ برپایی این همایش جای تقدیر و تشکر دارد، گفت: به‌طورقطع بعد از برگزاری این همایش برنامه‌ها و مباحث علمی استمرار خواهد داشت.

وی افزود: امیدوار هستیم با این موج علمی اخلاق‌مداری در عرصه رسانه روزبه‌روز تقویت شود.

ظریفیان بیان داشت: متأسفانه درزمینهٔ اخلاق رسانه‌ ما شاهد خلأ‌های فراوانی هستیم ازاین‌رو برگزاری چنین همایشی در ارائه دانش نظری و غنی‌سازی قلمرو اخلاق در رسانه امری لازم و ضروری است.

مدیرکل مرکز پژوهش‌های اسلامی در خصوص فراخوان مقالات، گفت: فراخوان مقالات از تیرماه امسال در دو بخش رسانه اخلاقی و اخلاق رسانه‌ای صورت گرفت. در این فراخوان 30 موضوع و محور در نظر گرفته شد که 352 چکیده دریافت کردیم و در میان آنان 150 مقاله برگزیده شدند.

وی بابیان اینکه شش کتاب در این همایش رونمایی می‌شود که سه کتاب آن ترجمه‌شده علمی به زبان‌های آلمانی و انگلیسی هستند و اظهار داشت: همچنین در این همایش راهنمای مطالعاتی در حوزه اخلاق و رسانه رونمایی می‌شود./813/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات