۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۱
کد خبر: ۵۸۹۲۸۸
آیت الله طه محمدی:

مدیر ناتوان، مسیر را برای خدمت رسانی افراد شایسته باز کند

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: اگر مسؤولی توانایی انجام کاری را ندارد حضور او در آن جایگاه جایز نیست و باید با ترک آن مسؤولیت مسیر را برای خدمت رسانی افرادی که توانایی این کار را دارند، باز کند.
دیدار احزاب اصولگرا با آیت الله طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی امام جمعه همدان عصر امروز در دیدار مدیران استان همدان با اشاره به لزوم رفع مشکلات مردم، اظهار داشت: گشودن گره مشکلات از کار مردم جزء واجبات دین اسلام است.

وی افزود: اگر مدیری کاری را که ارباب رجوع از او می خواهد با وجود توانایی از انجام آن سر باز بزند این کار او مستحق عذاب خواهد بود.

آیت الله طه محمدی به رفع مشکل مردم در سیره اهل بیت پرداخت و خاطر نشان کرد: زمانی که امام سجاد از دنیا رفت شانه های مبارکشان پینه بسته بود، وقتی یاران علت را جویا شدند متوجه شدند انقدر بار سنگین مردم را بر دوش گرفته و وسائل به درب خانه فقرا می بردند این اتفاق برای ایشان افتاده است.

وی با بیان این که فقرا و افراد مستمند هم آفریده خدا هستند اظهار داشت: هیچ کسی حق ندارد بین بندگان خدا فرقی قائل شود و مدیران افزون بر این که این موضوع را باید به یاد داشته باشند باید افراد ضعیف جامعه را بیشتر از دیگران محترم بشمارند.

امام جمعه همدان تاکید کرد: اگر مسؤولی حوصله انجام کاری را ندارد حضور او در آن جایگاه جایز نیست و باید با ترک آن مسؤولیت مسیر را برای خدمت رسانی افرادی که توانایی این کار را دارند باز کند.

وی با اشاره به دیدارهای مردمی خود با مردم خاطر نشان کرد: تنها چیزی که ما را در این شهر نگه داشته است حضور این افراد است چرا که به جز این دفتر پناهگاه دیگری ندارند و به راحتی می توانند مشکلات خودشان را مطرح کنند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: روزی فردی خدمت امام حسن مجتبی(ع) رسید و ایشان همراه این فرد برای رفع مشکلش همراه شد و در همین حال امام حسین(ع) نیز در مسجد در حال اعتکاف بودند امام حسن به برادرشان فرمود اگر معتکف نبودی و همراه این فرد برای رفع مشکلش می رفتی ثوابش به اندازه صد اعتکاف بود.

وی در پایان تاکید کرد: اگر مدیری یک حاجت از برادر مومن برآورده کند خدا هزار حاجت دنیا و آخرتش را برآورده خواهد کرد و این همان نبض دین اسلام است که باید آن را برای مردم روشن کنیم./979/پ۶۰۱/ب۱

ارسال نظرات