۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۱
کد خبر: ۵۸۹۲۸۲
امام جمعه قرچک:

انقلاب اسلامی محصول تحول فرهنگی است

امام جمعه قرچک یکی از عوامل رشد برای آدم ها را تحول روحی و قلبی دانست و گفت: انقلاب اسلامی محصول تحول قلبی و فرهنگی بود.
حجت الله اسماعیلی حجت الله اسماعیلی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی امام جمعه قرچک امروز در مراسم بدرقه کاروان 400 نفره دانش آموزان دختر قرچکی ضمن تشکر از همه خانواده ها و مسؤولان در برگزاری این مراسم معنوی، گفت: یکی از عوامل رشد در طول تاریخ برای آدمها تحول روحی و قلبی بوده است.

وی دل را فرمانده آدمی خواند و افزود: این اردوها در واقع روشنگری دلها است، فکرها را باز می کند تا دلها روشن شود.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان قرچک با بیان اینکه انقلاب اسلامی محصول تحول قلبی و فرهنگی بود، خطاب به دانش آموزان گفت: شما که میراث دار ارزش های گذشته هستید باید در این سفر با دست پر برگردید.

وی خاطرنشان کرد: روزگاری در همین ساعت ها دخترها، برادران و پدرانشان را بدرقه جبهه های حق علیه باطل می کردند، اکنون شما هم به همان سرزمین ها اعزام می شوید تا ببینید شهدا چه کردند.

نماینده ولی فقیه در قرچک با ابراز اینکه شما به مناطقی می روید که با خون شهدا عجین شده است، ادامه داد: آنجا سرزمين جهاد است، آنجا مزار شهداي گلگون كفن است، زمين‌هايي است كه آغشته به خون است ب اید بدانيد که به كجا مي رويد.

وی مطرح کرد: امروز با تبیین و ترویج فرهنگ شهادت می توان در برابر تهاجم فرهنگی دشمن مقابله کرد؛ دشمن در صدد است تا فرهنگ شهادت را در جوانان ما کمرنگ کند و چادر را از سر دختران ما بردارد.

حجت الاسلام اسماعیلی در پایان با ابراز خوشحالی از این سفر معنوی دانش آموزان، ابراز کرد: سفر کردن موجب می شود که انسان ناراحتی ها را از خود دور کند و دوستان خوبی پیدا کند، هر که در این سفر دوست و همفکر پیدا می کند؛ برای همیشه برای او می ماند و خاطرات بسیار زیبایی برایتان به یادگار می ماند./۸۰۴/ت۶۰۲/ب۱

ارسال نظرات