۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۵
کد خبر: ۵۸۹۲۶۹
رییس شورای تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

دانشجویان در پیروزی و تداوم انقلاب نقش بی‌بدیل دارند

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: دانشگاهیان چه در زمان انقلاب و چه پیش از پیروزی انقلاب، نقش بی‌بدیلی را در شکل‌گیری و تداوم انقلاب داشته و دارند.
حجت الاسلام سالاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، امروز در نشست هم‌اندیشی دانشگاهیان و نخبگان شورای سیاست‌گذاری و راهبری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خراسان شمالی، با تأکید بر گرامیداشت شایسته چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: باید همه اقشار جامعه به‌منظور نکوداشت کیفی این ایام وارد عرصه شوند.

وی با اشاره به حضور و نحوه و کیفیت فعالیت دانشجویان در برنامه‌های این ایام، افزود: برگزاری برنامه‌های ویژه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سطح دانشگاه‌ها و نخبگان باید از سوی همه دانشجویان و متولیان امور پیگیری شود.

حجت‌الاسلام سالاری با اشاره به ضرورت تشکیل کارگروه دانشگاهیان و نخبگان ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان، اظهار کرد: در این نشست هم‌اندیشی مقدمات مربوط به‌منظور تشکیل این کارگروه بررسی می‌شود.

وی افزود: در این نشست نظرات روسا و نخبگان دانشگاه‌ها جمع‌بندی شده و سپس فعالیت کارگروه دانشگاهیان و نخبگان ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان آغاز می‌شود.

حجت‌الاسلام سالاری در ادامه با اشاره به نقش مهم دانشجویان در پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: دانشگاهیان چه در زمان انقلاب و چه پیش از پیروزی انقلاب نقش بی‌بدیلی را در شکل‌گیری و تداوم انقلاب داشته و دارند.

وی تصریح کرد: به دلیل حساسیت ویژه دانشگاه و نخبگان نیاز است این کارگروه با نگاه وسیع‌تر و جامع‌تری و هم‌اندیشی همه مسؤولان دانشجویی مراسم مربوط را باقوت برگزار کند.

حجت‌الاسلام سالاری خاطرنشان کرد: باید رویکرد این کارگروه پاسخ به این سؤال باشد که دانشگاهیان چگونه به جشن چهلمین سال انقلاب ورود داشته باشند و در راستای برگزاری هر چه شایسته‌تر این مراسم نقش‌آفرینی کنند.

رییس ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خراسان شمالی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عملکرد کارگروه‌های فعال در این ستاد، گفت: تاکنون صداوسیما و علوم پزشکی جزء کارگروه‌های فعال ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خراسان شمالی بوده‌اند./9314/پ۶۰۲/ب۱

ارسال نظرات