۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۹
کد خبر: ۵۸۹۲۶۷
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

افق پیش روی انقلاب اسلامی تمدن‌سازی دینی در گستره جهانی است

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه ما بعد از انقلاب و تشکیل دولت اسلامی در پی تمدن سازی دینی هستیم، گفت: نظام اسلامی تلاش دارد در عصر تمدن‌هایی که گاهی به نام ابرقدرت ولی درواقع با خوی توحش کارهای خود را انجام می‌دهند، تمدن جدیدی را به جهان نشان دهد.
یعقوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در نشست هم‌اندیشی دانشگاهیان و نخبگان شورای سیاست‌گذاری و راهبری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خراسان شمالی، اظهار کرد: چهل‌سالگی انقلاب به معنای پختگی انقلاب بوده و قرار است امسال جشن چهل‌سالگی خود را به رخ دنیا بکشیم.

وی با بیان اینکه اکنون خامی ما تمام شده و امروز دوران پختگی انقلاب ما است، افزود: ما برای حضور در رکاب امام زمان (عج) برنامه‌ریزی کرده و انقلاب ما تا قیام مهدی موعود (عج) تداوم خواهد داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با اشاره به اینکه دوران پختگی دوران ویژه‌ای بوده و انسان در چهل‌سالگی به نقطه عطف خود می‌رسد، اضافه کرد: امروز انقلاب ما با قدرت و عزت به چهل‌سالگی رسیده و وارد دهه پنجم عمر شده است که این به معنای مدیریت و پختگی است.

وی با بیان اینکه ما بعد از انقلاب و تشکیل دولت اسلامی در پی تمدن سازی دینی هستیم، تصریح کرد: نظام اسلامی تلاش دارد در عصر تمدن‌هایی که گاهی به نام ابرقدرت ولی درواقع با خوی توحش کارهای خود را انجام می‌دهند، تمدن جدیدی را به جهان نشان دهد.

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی گفت: در چهل‌سالگی انقلاب می‌خواهیم به دنیا بگوییم انقلاب کرده و پای آن ایستاده‌ایم.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی خاطرنشان کرد: ما می‌خواهیم به دشمنان بگوییم ما قوت و قدرت علمی و مدیریتی پیدا کرده‌ایم و انقلاب خود را با همه تهدیدها حفظ کرده‌ایم؛ زیرا در این بحران‌ها و کارشکنی‌های بین‌المللی 40 سال مدیریت کار ساده‌ای نیست.

وی با بیان اینکه البته دشمن هم معترف است که ایران با این بچه‌بازی‌های دشمنان از پا درنمی‌آید، تصریح کرد: دشمن به قوت و قدرت ایران اسلامی اذعان دارد که این نتیجه چهل سال ایستادگی و تقویت قدرت در زمینه‌های مختلف است./9314/پ۶۰۱/ب۱

ارسال نظرات