۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳
کد خبر: ۵۸۹۲۲۴
مدیر جامعه الزهرا مطرح کرد؛

تنگنای شدید مالی مراکز و مؤسسات حوزوی

مدیر جامعه الزهرا با اشاره به تنگنای مالی موجود گفت: برای اینکه بتوانیم حقوق همه کارکنان و اساتید را پرداخت نماییم چاره‌ای جز حذف اضافه کاری نبود.
نشست خبری حجت الاسلام والمسلمین مدنی مدیر جامعه الزهرا

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود مدنی با اشاره به تنگنای بودجه‌ای موجود برای همه مؤسسات حوزوی به ویژه جامعه الزهرا علیهاالسلام گفت: به لطف خدا و با صرفه‌جویی، مدیریت بهینه منابع مالی و اولویت‌بندی طرح‌ها و برنامه‌ها تاکنون این وضعیت مشکل حادی برای مجموعه ایجاد نکرده و حقوق کارکنان و اساتید پرداخت شده است.

وی ضمن قدردانی از همه کارکنان جامعه‌الزهرا علیهاالسلام که با همراهی و بردباری خود این مجموعه فاخر را در همه شرایط همراهی کرده‌اند به موضوع حذف اضافه کاری از ماه گذشته اشاره کرد و بیان داشت: برای اینکه بتوانیم حقوق همه کارکنان و اساتید را پرداخت نماییم چاره‌ای جز حذف اضافه کاری نبود با این حال، موارد اضطراری و اجتناب ناپذیر اضافه‌کاری همکاران در ماه های گذشته و آتی پس از تایید و اعلام مدیران مافوق پرداخت خواهد شد.

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام افزود: ان‌شاءالله در صورت برون رفت از وضعیت مالی کنونی و ارتقاء وضعیت بودجه، شرایط و ضوابط اضافه کاری اعلام و پس از آن بر اساس ضوابط ابلاغی عمل خواهد شد.

وی اولویت انجام وظایف محوله و فعالیت‌های جاری را در ساعات اداری عنوان کرد و اضافه کرد: انتظار می رود همکاران محترم در این شرایط ویژه نسبت به این مساله اهتمام داشته باشند و از انتقال کار به ساعات کم بازده و خارج از وقت اداری جلوگیری کنند تا بتوانیم با همدلی و همکاری از این تنگنای اقتصادی عبور کنیم. /۹۲۴/د۱۰۳/ج

ارسال نظرات