۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۵۸۹۲۲۲
معاون سیاسی عقیدتی سیاسی ارتش:

روحانیان سیاست‌های شوم دشمنان را برای اقشار جامعه تبیین کنند

معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: باید روحانیان اهداف و سیاست‌های شوم و خطرناک دشمنان که همان فروپاشی ایران است را برای اقشار مختلف جامعه گفته و تبیین کنند.
اکرامی نیا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، امیر سرتیپ دوم محمد اکرمی نیا، معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امروز در نشست بصیرتی طلاب حوزه علمیه استان، با اشاره به وظیفه طلاب و روحانیون در راستای بصیرت افزایی در جامعه، اظهار کرد: ما در راستای تبیین مسائل اساسی انقلاب و نظام حرکت کنیم، زیرا مقام معظم رهبری می‌فرمایند تبیین مسائل اساسی انقلاب و نظام ضرورت دارد.

وی با اشاره به ضرورت‌های تبیین مسائل انقلاب و نظام، گفت: ضرورت شناساندن مبانی انقلاب به جوانان یکی از این موارد است، ازاین‌رو باید دستاوردها و عزت و ارزش‌هایی که انقلاب برای ما به ارمغان آورده را برای نسل جدید بازگو کرده و تبیین کنیم.

امیر اکرمی نیا با اشاره به ضرورت تبیین سیاست‌های نظام در سطح منطقه، خاطرنشان کرد: بعضی از افراد ناآگاه می‌گویند چرا ما با وجود این‌که کشور ما این همه مشکل اقتصادی دارد باز هم به کشورهای دیگر مثل فلسطین و عراق و سوریه کمک می‌کنیم که باید این مسائل برای مردم تبیین شود.

وی افزود: اولاً ما در این کشورها آن‌چنان هزینه‌ای نکرده‌ایم، زیرا بیشتر کمک ما مستشاری بوده و اگر هم در مواردی کمک کرده باشیم از این کمک هدف والاتری داشتیم، به این معنا که کمک مزبور به خاطر امنیت خودمان بوده است؛ زیرا همان‌گونه که مقام معظم رهبری می‌فرمایند امنیت از نان شب هم واجب‌تر است.

امیر اکرمی نیا با اشاره به ضرورت تبیین اهداف و سیاست‌های آمریکا برای جوانان، اظهار کرد: باید روحانیان اهداف و سیاست‌های شوم و خطرناک دشمنان که همان فروپاشی ایران است را برای اقشار مختلف جامعه گفته و تبیین کنند.

وی با تأکید بر ضرورت نقش رهبری در حفظ و هدایت کشور، افزود: بعضی‌ها اشکال می‌کنند که چرا رهبری رأساً اقدامی برای رفع مشکلات موجود انجام نمی‌دهد و از سوی دیگر دشمن هم در حال حاضر تمام تبلیغات خود را به سمت رهبری سوق داده و می‌خواهد دید مردم را نسبت به رهبری عوض کند.

معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: در حالی که همواره تأکید رهبری بر این است که رسیدگی به امور باید از سوی مقام‌های اجرایی صورت گرفته و مشکلات از مجاری قانونی رفع شود./9314//۶۰۲/خ

ارسال نظرات