۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲
کد خبر: ۵۸۹۲۱۷

واکنش گروه‌های فلسطینی به عملیات مقاومتی شب گذشته در رام الله

گروه‌های فلسطینی از عملیات مقاومتی شب گذشته در نزدیکی شهرک عوفرا در مجاورت رام الله که به زخمی شدن ۱۱ صهیونیست منجر شد، استقبال کردند.
فلسطین

به گزارش خبرگزاری رسا، گروه ها و جنبش های مقاومت فلسطین از جمله حماس، ضمن تبریک عملیات شب گذشته در نزدیکی شهرک عوفرا، تأکید کردند که به رغم تلاش‌های گسترده برای نابودی مقاومت در کرانه باختری، عملیات‌های مقاومتی همچنان ادامه دارد. 

در پایین به بخشی از بیانیه های جنبش ها و گروه های مقاومت اسلامی اشاره می شود:

حماس:

عملیات شب گذشته بیانگر قدرت مقاومت در ضربه زدن به دشمن و عبور از موانع امنیتی آن است.

جهاد اسلامی:

این جنبش بر پیروزی راهکار اشرف نعالوه (مجری عملیات مقاومتی برکان که به هلاکت دو صهیونیست و زخمی شدن یک نفر دیگر انجامید) تاکید کرد و گفت این همواره راهکار و گزینه پیش‌رویی ملت مبارز فلسطین در برابر رژیم اشغالگر بوده است.

کمیته‌های مقاومت مردمی:

عملیات رام الله علیه شهرک‌نشینان صهیونیست ثابت کرد که مقاومت گزینه اصلی ملت فلسطین و بهترین راهکار برای برچیدن اشغالگری است.

جبهه مبارزه در غزه:

این عملیات بیانگر پایبندی ملت فلسطین به تمامی شیوه‌های مقاومت به ویژه مقاومت مسلحانه است و تمامی تحرکات و توطئه‌ها برای جرم خواندن مقاومت، نتوانسته است بر موضع و دیدگاه فلسطینیان در مورد مقاومت تاثیر بگذارد.

جنبش آزادگان:

عملیات دیشب خواست و اراده ملت فلسطین در کرانه باختری و حمایت آنان از مقاومت در غزه را نشان داد و این پاسخ ملت فلسطین به تمامی کسانی بود که گزینه مقاومت را رد می‌کنند.

جنبش مدافعان الاقصی:

این جنبش هم ضمن تبریک عملیات شب گذشته، آن را پاسخی طبیعی به عربده‌کشی اشغالگران صهیونیست در قدس، تجاوزات آنان علیه مقدسات فلسطین و حملات و جنایات علیه ساکنان کرانه باختری دانست.

منبع: مرکز اطلاع رسانی فلسطین

ارسال نظرات