۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹
کد خبر: ۵۸۹۲۰۴
امام جمعه اهواز:

تروریست ها مرکبی برای وهابیت و صهیونیسم هستند

آیت الله موسوی جزایری گفت:‌ تروریست ها تنها مرکبی برای وهابیت و صهیونیسم هستند که تحت تأثیر شبکه های ماهواره ای و سایت ها و فضای مجازی قرار گرفتند.
آیت الله موسوی جزایری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، امام جمعه اهواز، شامگاه گذشته در مراسم عمامه گذاری و افتتاح مسجد سیدالشهدای بهارستان اهواز، با بیان اینکه حضور جوانان، روحانیت و مسؤولان در مساجد بی نظیر و نعمتی الهی است، خاطرنشان کرد: معضل آبگرفتگی ها باید رفع و مسؤولان اقدام جدی و عاجلی انجام دهند تا دوباره شاهد آن نباشیم که آب وارد منازل مردم شود در  عین حال بدون آب و باران فعالیت های کشاورزی خوزستان نابود می شود.

در سفر به تهران تکلیف مان را با رییس گروه ملی فولاد مشخص خواهیم کرد

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به مشکلات گروه ملی فولاد عنوان داشت: مسؤولان به دنبال یافتن راه چاره هستند در عین حال، حل مشکلات زمانبر است لکن عزیزان و کارگران گروه ملی به سخنان تحریک کنندگان و سوءاستفاده کنندگان از مطالبات شان گوش فرا ندهند.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه در سفر به تهران تکلیف مان را با رییس گروه ملی فولاد مشخص خواهیم کرد، اظهار داشت: در این باره برخورد جدی خواهیم داشت، موضع مان مشخص است و ذره ای از حقوق مردم ولایی و دوستدار اهل بیت استان کوتاه نخواهیم آمد و با همه توان دفاع می کنیم.

زعیم حوزه علمیه خوزستان در ادامه به فضایل حضور در مساجد اشاره کرد و گفت: آبادانی مساجد در حضور پرشور نمازگزاران است، نمازهای جماعت با حضور اکثریت اقامه شود، انقلاب اسلامی نیز نخستین حرکات خود را از مساجد آغاز کرد.

طلاب، زبان عربی را فرا گیرند

آیت الله موسوی جزایری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به علوم حوزوی افزود: زبان عربی، زبان علم و دین ما است؛ از این رو طلاب با توجه به اینکه با قرآن و حدیث عربی سروکار دارند بایستی به فراگیری زبان عربی بپردازند.

وی با بیان اینکه سربازان حجت بن الحسن(ع) آماده پاسخگویی به شبهات بوده و با آغوش باز از مراجعه کنندگان استقبال می کنند، خطاب به شیفتگان وهابیت، تروریست ها و خانواده های تروریست ها بیان داشت: با کشتن مردم بی گناه به جهنم می روید، گول دشمنان را نخورید، وهابیت و صهیونیسم و آمریکا علاقه ای به شما ندارند و تنها ابزار دست آنها هستید.

تروریست ها تنها مرکبی برای وهابیت و صهیونیسم هستند

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به اینکه بر دشمنان علی و فاطمه(علیهم السلام) اعتبار و اعتمادی نیست، تصریح کرد: تروریست ها تنها مرکبی برای وهابیت و صهیونیسم هستند که تحت تأثیر شبکه های ماهواره ای و سایت ها و فضای مجازی قرار گرفتند.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه ماهواره و شبکه های مجازی امروزه لانه شیطان بوده و به نشر اکاذیب می پردازند، عنوان داشت: ای گول خوردگان دشمن، بدانید که ما دوستدار و خدمتگزار و مدافع حقوق تان هستیم، این طرف و آن طرف نروید و آگاه باشید که صهیونیست و آمریکا استعمارگر بوده و می خواهند بنده شان باشید./۹۴۵۶/پ602/ب1

ارسال نظرات