۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۲
کد خبر: ۵۸۹۱۹۲
معاون مدرسه علمیه باقرالعلوم قدس خبر داد؛

برگزاری کرسی آزاد اندیشی با موضوع تأثیر فضای مجازی بر طلاق

معاون مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) قدس از برگزاری کرسی آزاد اندیشی با موضوع تأثیر فضای مجازی بر طلاق خبر داد و گفت: متأسفانه امروزه تکنولوژی خواسته یا ناخواسته کمک زیادی به تسهیل امر طلاق کرده است.
کرسی آزاد اندیشی

زینب نادری معاون مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) شهر قدس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری کرسی آزاد اندیشی با موضوع تأثیر فضای مجازی بر طلاق خبر داد و گفت: متأسفانه امروزه تکنولوژی خواسته یا ناخواسته کمک زیادی به تسهیل امر طلاق کرده است.

وی درباره آثار فصای مجازی در استحکام بنیان خانواده ها افزود: شبکه های اجتماعی بدون هیچگونه زیرساخت فرهنگی، جزء جدایی ناپذیر زندگی شهروندان شده و این سبک زندگی مشکلات فراوانی را برای مردم به وجود آورده است.

نادری مطرح کرد: از این رو مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) قدس با همکاری اداره تبلیغات اسلامی و شهرداری این شهر اقدام به برگزاری کرسی آزاد اندیشی در روز دوشنبه ۱۹ آذر ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در مجتمع فرهنگی باقرالعلوم(ع) واقع در میدان مصلی، خیابان شهید مدنی شهر قدس تهران می می کند.

وی در پایان با ابراز امیدواری نسبت به نتایج اینگونه برنامه ها، گفت: شرکت عموم مردم در این کرسی آزاد است و این برنامه با حضور اساتید مطرح حوزه رسانه، خانم ها یوسفی، حقیری و اورنگ برگزار می شود./۸۰۴/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات