۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۹
کد خبر: ۵۸۹۱۸۸
در شورای سیاست‌گذاری مسکن طلاب اردبیل صورت گرفت؛

پیگیری تکمیل پروژه مسکن ۷۲ واحدی طلاب

شورای سیاست‌گذاری مسکن طلاب اردبیل با هدف پیگیری روند تکمیل پروژه مسکن ۷۲ واحدی طلاب و روحانیان این استان تشکیل جلسه داد.
مسکن

حجت الاسلام علی کوثری، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، با اشاره به این‌که تأمین مسکن طلاب و روحانیان یکی از اولویت‌های کاری مرکز خدمات استان است، اظهار داشت: در طول سال‌های گذشته پروژه‌های مختلفی پیگیری، مطالعه و اجرایی شده است.

وی با بیان این‌که هفتمین جلسه شورای سیاست‌گذاری مسکن طلاب و روحانیان استان اردبیل در دفتر معاونت عمرانی استانداری با هدف پیگیری روند تکمیل پروژه مسکن 72 واحدی طلاب و روحانیان این استان برگزار شده است، گفت: هم اکنون به دنبال پیگیری نصب انشعابات برق پروژه هستیم.

حجت الاسلام کوثری با اشاره به این‌که مصوب شد تا دو هفته آینده، اداره برق استان اردبیل، انشعاب برق این پروژه را تکمیل کند، افزود: هنوز بخش قابل توجهی از طلاب و روحانیان متأهل استان فاقد مسکن هستند که سعی داریم به مرور با اجرای پروژه های ارزان‌قیمت؛ این مشکل اساسی طلاب استان را برطرف کنیم.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری طرح سنجش سلامت طلاب جدیدالورود استان با همکاری پلی کلینیک تخصصی امام رضا(علیه‌السلام) خبر داد و گفت: در این طرح که به همت معاونت سلامت و امور بیمه های استان هرساله اجرا می‌شود، 83 نفر از طلاب جدیدالورود استان در آزمایش‌های سنجش سلامت شرکت کردند.

وی با اشاره به این‌که ارتقای دانش سلامت طلاب و روحانیان با برگزاری کارگاه‌های مختلف در مدارس علمیه خواهران و برادران مورد هدف است، گفت: کارگاه آموزشی بهداشت و ارتقای فرهنگ سلامت نیز با موضوع اصول کمک‌های اولیه و امداد و نجات در مدرسه علمیه ملا ابراهیم اردبیل برگزار شد./935/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات