۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۹
کد خبر: ۵۸۹۱۷۲
حجت الاسلام شمسی فر:

بومی سازی نیروهای حوزوی و متخصص از اهداف حوزه لرستان است

مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد با اشاره به بومی سازی نیروهای حوزوی در لرستان، گفت: در این راستا با شناسایی طلاب توانمند دوره های آموزشی و تخصصی برای آنان برگزار می شود.
حوزه علمیه

حجت الاسلام بهروز شمسی فر، مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد، در گفت گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به برگزاری نشست های توجیهی بیان داشت: برنامه بلند مدت پنج تا 10 ساله در حوزه علمیه استان تدوین شده است و این نشست با هدف تربیت نیروهای متخصص اجرا می شود.

وی افزود: در راستای برگزاری این برنامه بلند مدت طلاب توانمند و با استعداد شناسایی می شوند و به صورت تخصصی تربیت و آموزش داده می شوند.

حجت الاسلام شمسی فر با بیان اینکه ثمره این برنامه بلند مدت در آینده دیده می شود، خاطرنشان کرد: در این راستا برنامه های آموزشی به صورت دوره ای و تخصصی برگزار می شود و طلاب در کلاس های آموزشی شرکت می کنند.

وی هدف از برگزاری این برنامه و ساماندهی طلاب را ایجاد انگیزه و تقویت روش درس خواندن طلاب عنوان کرد و گفت: شناسایی ظرفیت طلبه های توانمند به صورت مجزا در پایه های یک تا سه، سه تا شش و سطوح بالاتر صورت می گیرد.

مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد خاطرنشان کرد: تاکنون 40 نفر از طلبه های با استعداد و توانمند از مدارس علمیه خرم آباد شناسایی شده است.

وی با یادآوری به اینکه بومی سازی نیروهای متخصص و کارآمد از اهداف این برنامه است، اظهار داشت: در آینده طلاب با تخصصی که در زمینه های مختلف فرا می گیرند، در حوزه، دانشگاه، قوه قضاییه و دیگر نهادها و دستگاه های اجرایی مشغول تحصیل می شوند./9451/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات