۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۵۸۹۱۴۷
حجت الاسلام سپهر مطرح کرد؛

شکست دشمن در جدایی ملت ایران از انقلاب اسلامی

رييس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: دشمن درباره جداسازی و فاصله سازی ملت ایران از آموزه های انقلاب، شهدا و امام خمینی(ره) پیگیری بسیاری کرد اما به خواسته اش نرسید.
حجت الاسلام سپهر در جشنواره سلام حجت الاسلام سپهر در جشنواره سلام حجت الاسلام سپهر در جشنواره سلام حجت الاسلام سپهر در جشنواره سلام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سید لطف الله سپهر، رييس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، پیش از ظهر امروز در همایش توجیهی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سالن شهید هاشمی استانداری، با اشاره به گذر 40 سال از عمر عزتمندانه انقلاب اسلامی علی رغم همه سختی ها و کارشکنی های وضع شده از سوی دشمنان نظام اسلامی عنوان داشت: در دوران تأسیس نظام اسلامی همه صاحبنظران آمریکایی، اروپایی و شرقی و حتی کشورهای همسایه متفق القول بودند که عمر انقلاب اسلامی بیش از 6 ماه طول نخواهد کشید و تلاش شان بر آن بود که نهال انقلاب اسلامی را از بین ببرند؛ از این رو با خلق انواع جنایت ها و هنجارشکنی ها و سختی ها، کودتای نوژه، حضور نیروهای آمریکایی در صحرای طبس و تشکیل گروه های مدعی جدایی، برای براندازی نظام در داخل کشور تلاش بسیاری کردند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه دشمنان سازمان منافقین را راه اندازی کردند، افزود: بسیاری از متفکران تأثیرگذار جمهوری اسلامی به وسیله سازمان نفاق به شهادت رسیدند، دشمن به این امر اکتفا نکرده و با راه اندازی جنگ تحمیلی بیش از یک میلیون شهید و جانباز و ایثارگر را از ملت ایران گرفت و همه ملت را درگیر جنگ و عوارض آن کرد.

این مقام مسؤول با بیان اینکه دشمنان به واسطه جنگ تحمیلی، پیش شرط های انقلاب اسلامی و روحیه جهادی در خدمات رسانی به مردم را 8 سال به تأخیر انداختند، گفت: پس از پیروزی در جنگ تحمیلی، امام و پیشوای انقلاب اسلامی به ملکوت اعلی پیوست، دشمنان چنین فرصتی را غنیمت شمرده و آغاز حرکت جدید برای براندازی نظام اسلامی را کلید زدند و در اوائل دوران تصدی رهبرمعظم انقلاب مباحثی از قبیل شبیخون فرهنگی را به عنوان حربه اساسی برای اسلام و انقلاب اسلامی طرح کردند.

حجت الاسلام سپهر با بیان اینکه ساماندهی و حمایت مالی و تبلیغاتی از صدها شبکه معاند نمونه شبیخون فرهنگی دشمنان است، اظهار داشت: این حمایت ها برای تغییر محتوا و سیاست های انقلاب اسلامی و خالی کردن دل ملت از همراهی با نظام اسلامی است که در این باره 286 رسانه فارسی زبان به فعالیت مشغول هستند.

وی با بیان اینکه جنگ رسانه گسترده ای علیه نظام اسلامی مطرح است، تصریح کرد: یکی از صاحبنظران بیان داشت روزانه 50 هزار خبر علیه نظام اسلامی و جهان تشیع در رسانه ها منعکس می شود در حالی که جبهه فرهنگی و رسانه ای ما روزانه 4 تا 5 هزار خبر از عملکرد نظام اسلامی و اندیشه شیعی منعکس می کند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با ابراز تأسف از اینکه در جنگ فرهنگی تلفاتی دادیم، عنوان داشت: آنچه که دشمن درباره جداسازی و فاصله سازی ملت ایران از آموزه های انقلاب، شهدا و امام خمینی(ره) پیگیر بود، تحقق نیافت و به فضل الهی شاهد رویش های انقلابی هستیم که کمتر از جوانان دورن آغازین انقلاب اسلامی نبودند.

این مقام مسؤول با بیان اینکه مدافعان حرم از رویش های انقلاب اسلامی هستند، گفت: دشمن پس از شکست در جنگ فرهنگی، به روی جنگ اقتصادی و اعمال تحریم ها روی آورد و امیدواریم با تدابیر رهبری و تلاش دولتمردان و خدمتگزاران و صبر و متانت و مقاومت ملت ایران از چنین پیچ خطرناکی با سربلندی و پیروزی بگذریم.

حجت الاسلام سپهر با بیان اینکه بنای دشمن بر عدم چشیدن حلاوت 40 سالگی انقلاب اسلامی است، افزود: در این باره دشمن با همه عِده و عُده وارد میدان شد برای مقابله با چنین امری کارگزاران نظام اسلامی به ویژه روابط عمومی ها و حوزه اطلاع رسانی مجاهدانه و انقلابی برای بزرگداشت 40 سالگی انقلاب اسلامی پای کار بیایند.

وی با بیان اینکه روابط عمومی جان هر دستگاهی است، اظهار داشت: روابط عمومی ها حلقه ارتباط مردم با رؤسای دستگاه ها هستند، دستگاه فاقد روابط عمومی همچون بدن بدون قلب است؛ از این رو نقشی اساسی و اثرگذار دارند که بار چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی برای آشنایی با 40 سال خدمات گسترده در دستگاه های اجرایی را به دوش می کشند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان به مقایسه دستاوردهای پیش و پس از انقلاب اسلامی در زمینه های مختلف اشاره کرد و گفت: روابط عمومی ها به عنوان یک تکلیف جهادی و با روحیه انقلابی و انگیزه الهی و اسلامی پای کار بیایند و عملکرد نظام اسلامی را بدون غلو و براساس واقعیت ها به جامعه اسلامی بیان کنند.

در پایان این همایش از پوستر چهارمین جشنواره انتخاب برترین روابط عمومی های استان خوزستان(جشنواره سلام) رونمایی شد./۹۴۵۶/پ602/ب1

ارسال نظرات