۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹
کد خبر: ۵۸۹۱۰۰
مدیر مدرسه علمیه شهرستان ایوان:

نفوذ یکی از راه های دشمن برای ضربه زدن به نظام اسلامی است

حجت الاسلام فریادی با بیان اینکه نفوذ یکی از راه های اصلی دشمن برای ضربه زدن به نظام اسلامی است، گفت: دشمنان ما درصدد هستند تا با نفوذ در نهادهای تاثیرگذار مسیر اصلی انقلاب را منحرف سازند.
نفوذ

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام محمدحسن فریادی، مدیر مدرسه علمیه شهرستان ایوان، امروز در جمع طلاب این مدرسه اظهار داشت: یکی از مطالبات مهم مقام معظم رهبری انقلابی بودن و انقلابی ماندن حوزه علمیه است.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران مولود حوزه علمیه بوده و حوزه به عنوان قلب فرهنگی و مذهبی کشور است.

حجت الاسلام فریادی خاطر نشان کرد: مدیریت و روحیه انقلابی یکی از راه های حل مشکلات در کشور است و حوزه علمیه به عنوان قلب تپنده فرهنگی باید انقلابی باشد.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان ایوان عنوان داشت: طلاب و اساتید حوزه باید به روز و آگاه به مطالب روز باشند زیرا که یکی از مولفه های حوزه انقلابی آگاهی و اشراف طلاب به مسائل روز دنیا به ویژه جهان اسلام است.

وی ادامه داد: مدارس علمیه باید پایگاه بصیرت افزایی در کشور باشند و نقشه های شوم دشمنان را که به دنبال جدایی انداختن بین معارف اسلامی و ارزش ها با مردم است با روشنگری خنثی کنند.

این مدرس حوزه تاکید کرد: پاسداری از ارزش ها و انقلاب اسلامی وظیفه همه مردم ایران اسلامی است اما حوزه در پاسداری از دین و نظام اسلامی باید بیشتر از هر نهادی تلاش کند.

حجت الاسلام فریادی ابراز داشت: طلاب و روحانیان متولی دین در جامعه هستند پس باید بکوشند تا بین عمل و گفتار خود هیچ تفاوتی وجود نداشته باشد.

وی با بیان اینکه نفوذ یکی از راه های اصلی دشمن برای ضربه زدن به نظام اسلامی است، گفت: دشمنان ما درصدد هستند تا با نفوذ در نهادهای تاثیرگذار مسیر اصلی انقلاب را منحرف سازند.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان ایوان تصریح کرد: امروزه شاهد هستیم که دشمنان بعضا در مدارس علمیه نیز نفوذ کرده و بحث جدایی دین از سیاست را با رنگ و لعاب دیگر مطرح می کنند تا طلاب و روحانیان را که نقش بسزایی در جامعه دارند نسبت به مسائل روز بی تفاوت کنند.

حجت الاسلام فریادی در پایان گفت: بحمدالله طلاب و روحانیان همواره بصیر بوده و در بصیرت افزایی جامعه نیز نقش داشته اند اما باید در مسیر تحقق مطالبات رهبری نیز کوشا باشند و در انقلابی بودن و انقلابی ماندن حوزه بیش از پیش تلاش کنند./۸۷۹/پ602/ب1

ارسال نظرات