۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴
کد خبر: ۵۸۹۰۸۷
مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران خراسان جنوبی:

ایثارگران و رزمندگان پایه‌های نظام اسلامی هستند

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران خراسان جنوبی گفت: ایثارگران و رزمندگان همان پایه‌های نظام اسلامی هستند که بعد از گذشت ۴۰ سال از انقلاب اسلامی به نظام آنچنان استحکام بخشیدند که هیچ دشمنی فکر تجاوز به این کشور نمی‌کند.
عزیزی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام محمدتقی عزیزی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی صبح امروز در اجلاسیه شهدای ایثارگر خراسان جنوبی اظهار داشت: ایثارگران برای این مرز و بوم مدال‌آور معنوی بودند و افتخارات زیادی را به دست آوردند.

وی گفت: خداوند متعال در قرآن در حدود 524 آیه از ایثارگران با تعبیرات مختلف تقدیر کرده و خداوند با انسان‌های مجاهد و ایثارگر عشق می‌کند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی افزود: خداوند اینگونه انسان‌های مجاهد و ایثارگر را برای اعتلای دین الهی آفریده است و این مجاهدان نیز بهترین هدیه‌ای که خدا به آن‌ها داده یعنی جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند و جانفشانی کردند.

حجت الاسلام عزیزی تصریح کرد: انسان‌های مجاهد که در راه خدا جهاد می‌کنند در نزد پروردگار محبوب هستند و خداوند انسان‌هایی را دوست دارد که در راه رضای خدا جهاد می‌کنند چرا که آن‌ها پایه‌های نظام دینی هستند.

وی ادامه داد: ایثارگران و رزمندگان همان پایه‌هایی هستند که بعد از گذشت 40 سال از انقلاب اسلامی به نظام آنچنان استحکام بخشیدند که هیچ دشمنی فکر تجاوز به این کشور نمی‌کند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس از جوان تا پیر برای دفاع از خاک میهن جانفشانی کردند و ما امروز وارث علی اکبرها هستیم.

حجت الاسلام عزیزی اظهار کرد: ایثارگران باید قدر خود را بدانند، آن‌ها برای این کشور افتخارآفرینی کردند و این رزمندگان و ایثارگران محبوب خدا هستند./9314/پ602/ب1

ارسال نظرات