۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۱
کد خبر: ۵۸۹۰۶۸
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

مستکبران غربی مانند گرگ درنده جوامع اسلامی را می‌درند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه مستکبران غربی مانند گرگ درنده جوامع اسلامی را می‌درند، گفت: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس نشان دادند که با مقاومت می‌توانیم دشمنان را شکست دهیم.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند امشب در مراسم نکوداشت داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی اظهار داشت: دین غیر از حب و بغض چیز دیگری نیست و اصل دین نیز حب و بغض است.

وی با بیان اینکه حب و بغض جز مسائل فطری هستند، گفت: حب و بغض به معنای دوستی و دشمنی است و دین به لحاظ علمی بر حب استوار است و دین شناسی نیاز به علم دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه در دین خدا اصل و اساس حب و دوستی است، افزود: دشمنی جایی است که نظام حب و دوستی را در هم شکسته و انسان‌ها را به گمراهی و تباهی می‌کشاند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: دین یکی از میادین عمل است و باید در این میدان از مشکلات و کارهای مردم گره‌گشایی کرد و دل مومنان را خوشحال کرد.

وی ادامه داد: از ابتدای تاریخ تاکنون بسیاری از انسان‌ها پیاده کردن دین را دشوار کردند و هر کسی بر اساس دانش و سلیقه خود تعبیری از دین داشته است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خطاب به پرسنل جمعیت هلال احمر استان، خاطرنشان کرد: شما دوستان بی نام و نشان برای همه هستید و جان خود را به خطر می‌اندازید تا جان دیگر انسان‌ها در حوادث را نجات دهید.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: کسانی که ادعای حقوق بشر دارند بسیاری از قوانین را رعایت نمی‌کنند و نمی‌خواهند هیچ جامعه آزادی وجود داشته باشد.

وی افزود: کشورهای غربی جنگ هشت ساله را در جمهوری اسلامی ایران کارگردانی کردند و با تمام توان و امکانات به مبارزه با نظام اسلامی برخاستند اما شکست خوردند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه مستکبران غربی مانند گرگ درنده جوامع اسلامی را می‌درند، گفت: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس نشان دادند که با مقاومت می‌تواند دشمنان را شکست دهیم./9314/پ۶۰۲/ب۱

ارسال نظرات